گرندتور رکورد دانلود غیرقانونی در تاریخ تلویزیون را شکست

گرندتور رکورد دانلود غیرقانونی در تاریخ تلویزیون را شکست

پس از جمع شدن دوباره کلارکسون، می و هموند زیر چتر آمازون، آن‌ها نه‌تنها توانستند ازنظر میزان بیننده تاپ گیر را پشت سر بگذارند، بلکه هم‌اکنون رکورد جدیدی درزمینهٔ دانلود غیرقانونی نیز ثبت کرده‌اند.

clarkson-hammond-may-grand-tour

به گزارش نشریه دیلی میل، قسمت اول از این برنامه تلویزیونی جدید بیش از ۷.۹ میلیون بار توسط وب‌سایت‌های تورنت در سراسر دنیا دانلود شده و توانسته رکورد سریال‌هایی مانند بازی تاج‌وتخت را جابجا کند.

the-grand-tour-johannesburg

میزان دانلود برای قسمت دوم به میزانی قابل‌توجهی به ۶.۴ میلیون بار کاهش پیدا کرده و این در حالی است که قسمت سوم این مجموعه تاکنون ۴.۶ میلیون بار دانلود شده است. تعداد مخاطبان این برنامه در بریتانیا ۱۳.۷ درصد از کل مخاطبان این برنامه است که همین موضوع موجب ایجاد ضرر و زیان ۳.۲ میلیون پوندی برای آمازون در این کشور آن‌هم فقط برای قسمت اول شده است.

the-grand-tour-namibia-02

کریس الکینز، از مدیران شرکت MUSO دراین‌باره می‌گوید:

گرند تور رکورددار بیشترین دانلود غیرقانونی در تاریخ تلویزیون است. میزان محبوبیت این سریال تقریباً بی‌سابقه بوده است. گرندتور رکورد تمامی سریال‌های بزرگ ازجمله بازی تاج‌وتخت را ازنظر تعداد دانلود در پلت‌فرم‌های مختلف شکسته است.

the-grand-tour-germany

گفته می‌شود یکی از دلایل امضای قرارداد آمازون با کلارکسون و همکاران او افزایش تعداد کاربران سرویس آمازون پرایم بوده است که هزینه عضویت سالانه آن حدوداً چیزی برابر با ۱۰۰ دلار است. هم‌اکنون، آمازون می‌گوید که برنامه گرندتور را می‌توان به‌طور قانونی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا تماشا کرد.

the-grand-tour-crew

the-grand-tour-namibia

the-grand-tour-jeremy-clarkson

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *