سرِ سنگین جرمی کلارسون روی کامیون!

سرِ سنگین جرمی کلارسون روی کامیون!

اگر این شانس را داشته باشید که از نزدیک جرمی کلارکسون را ملاقات نمایید فوراً به خاطر اندازه‌ی بزرگ سر او متعجب خواهید شد! قد او بسیار بلند است اما حتی بااین‌وجود نیز سر او بزرگ به نظر می‌رسد.

البته سر او به اندازه‌ی این مجسمه‌ی سنگینی که روی کامیون رؤیت شده بزرگ نیست. این کامیون در ایالت واشنگتن مشاهده شده است.

jeremyclarkson-02

در این باره توئیت ها و تصاویر بیشتری نیز منتشر شده اما معلوم نیست که این مجسمه به کجا منتقل می‌شود. البته حدس و گمان‌هایی درباره‌ی انتقال این مجسمه به مرکز آمازون در سیاتل وجود دارد.

jeremyclarkson-01

حتی خود کامیون نیز باعث تعجب و گیجی است چراکه این مدل از کامیون در آمریکا فروخته نمی‌شود. حتی به نظر می‌رسد این کامیون فرمان راست و بنابراین متعلق به انگلستان باشد. البته این کامیون پلاکی آمریکایی دارد.

خب بیایید فرض کنیم که این مجسمه در انگلستان ساخته شده است. در این صورت ارزان‌تر درآمده و حمل آن از طریق کامیون و انتقال از طریق کشتی به آمریکا صورت گرفته است. شاید هم روش دیگری در کار بوده است.

cy16glvxuaelt7u

حال هر چه که باشد باید گفت که این مجسمه فوق‌العاده است؛ و البته کمی ترسناک! از نظر شخصی ما همیشه متقاعد شده‌ایم که مجسمه‌ها با یک رعدوبرق از جا برخاسته و به هیولاهایی تبدیل می‌شوند که می‌توانند ساختمان‌ها را از بین ببرند!

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *