اولین اپیزود گرندتور رکورد بازدید را شکست

اولین اپیزود گرندتور رکورد بازدید را شکست

جای تعجبی ندارد که هزینه‌ی ساخت هنگفت گرندتور که توسط آمازون پرایم پرداخت شده بازگردد چراکه گزارش شده اولین قسمت گرندتور رکورد بازدید را شکسته است.

the-grand-tour-season-1-epi

میزان پولی که آمازون پرایم روی برنامه‌ی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می سرمایه‌گذاری کرده به‌صورت دقیق معلوم نیست اما در کل می‌توان آن را بسیار زیاد دانست. هرچند به نظر می‌رسد هزینه‌ی سرسام‌آور این برنامه در حال بازگشت است.

grand-tour-1

درحالی‌که هنوز آمار و ارقام خاصی منتشر نشده اما آمازون پرایم اعلام کرده که اولین اپیزود گرندتور بیشتر میزان بازدید را برای هر برنامه‌ی نمایشی در این بستر داشته است. رکورد قبلی در اختیار Man In The High Castle بوده است. البته با توجه به اینکه این برنامه انتشار جهانی نداشته رکورد خوبی را بر جای گذاشته است.

grand-tour-03

مدیرعامل آمازون Jeff Bezos که درباره‌ی اخبار منتشر شده صحبت می‌کرد گفت:

این سه نفر بازگشته‌اند و بهترین کار خود را انجام می‌دهند. کلارکسون، هموند و می، گرندتور را بسیار سرگرم کننده ساخته‌اند. خلاقیت آن‌ها به همراه کیفیت تولید شگفت‌انگیز و موارد دیگر باعث واکنش فوق‌العاده‌ی اعضا شده است. به کل تیم تبریک می‌گویم.

grand tour 04

این برنامه با بازخورد خوبی نیز همراه شده و در حال حاضر بنا به نظر حدود 4500 نفر به‌طور متوسط 4.8 ستاره دریافت کرده و بازدیدکننده‌های IMDB نیز امتیاز 9.6 را به آن داده‌اند. برای دانلود اپیزود دوم می‌توانید به کانال تلگرام سایت پدال مراجعه نمایید.

منبع: carthrottle

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *