جزئیات تکنولوژی‌های جدید اشکودا اوکتاویا 2017

جزئیات تکنولوژی‌های جدید اشکودا اوکتاویا 2017

پس از فیس لیفتی در پاییز امسال، اشکودا اوکتاویا 2017 طیف جدیدی از به‌روزرسانی‌های تکنولوژیک را دریافت نموده است.

2017-skoda-octavia-connect

مهندسان کمپانی سرویس های ارتباطی جدیدی را با نام اشکودا به خودرو اضافه کرده‌اند. گفته شده که این تکنولوژی‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند: سرویس‌های آنلاین اطلاعات سرگرمی و سرویس‌های ارتباطی.

در بخش اول شاهد اضافه شدن اطلاعات ترافیک آنلاین به خودرو هستیم که جریان لحظه‌به‌لحظه ترافیک را در مسیرهای انتخاب شده نشان می‌دهد. همچنین ویژگی‌ای وجود دارد که بهای سوخت، اطلاعات پارکینگ، اخبار و آب‌وهوا را نشان می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق کامپیوترهای خود مقاصد و مکان‌های جالب‌توجه خود را وارد سیستم ناوبری کنند. از دیگر سیستم‌های مفید اضافه شده در اوکتاویا 2017 می‌توان به Google Earth، Google Street View و به‌روزرسانی آنلاین نقشه‌ها اشاره کرد.

2017-skoda-octavia-2

اشکودا می‌گوید یکی از مهم‌ترین تجهیزات سرویس‌های ارتباطی eCall (تماس اضطراری) است که در مواقع ضروری با سرویس‌های اضطراری تماس برقرار می‌کند. همچنین عملکردی آگاه‌سازی برای تصادفات کوچک وجود دارد.

2017-skoda-octavia-6

با استفاده از برنامه‌ی ارتباطی جدید اشکودا می‌توان از وضعیت خودرو همانند روشن بودن چراغ‌ها و باز و بسته بودن درب‌ها اطلاع پیدا کرد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به عملکرد پیدا کردن موقعیت پارک خودرو که نشان‌دهنده‌ی محل خودرو است اشاره کرد.

skoda-octavia-2017-1024-05

تکمیل کننده‌ی لیست به‌روزرسانی‌های اشکودا اوکتاویا 2017 سیستم‌های کمک‌راننده است که دربردارنده‌ی حفاظت از عابران پیاده می‌باشد. این سیستم شامل ترمز اضطراری شهری، تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، دستیار تریلر و دستیار مانور می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *