طرح کلیک برای خرید اینترنتی محصولات هیوندای

طرح کلیک برای خرید اینترنتی محصولات هیوندای

هیوندای در سال 2017 طرح اینترنتی خرید خودرو با نام “کلیک برای خرید” را راه‌اندازی خواهد کرد که به خریداران اجازه می‌دهد تا مدل‌های ساخت این شرکت را از وب‌سایت هیوندای خریداری نمایند.

clicktobuy_0

با این تفاسیر نیازی به مراجعه به نمایندگی‌ها نخواهد بود و شما خواهید توانست مستقیماً خودروی دلخواه خود را از اینترنت خریداری نمایید. انجام فرایند خرید از طریق فضای مجازی و تنها با چند کلیک به این معنی است که خریدن خودروی جدید بنا به گفته‌ی شرکت تنها در 5 دقیقه امکان‌پذیر است.

هیوندای اعلام کرده که قیمت مدل‌ها در این طرح ثابت است اما قول داده که این قیمت‌ها رقابتی بوده و قابل‌مقایسه با قیمت خودرو در هنگام خرید از نمایندگی و چانه زدن است.

hyundai-click-to-buy-main

پس از اینکه خرید خود را انجام دادید، خودروی شما به نمایندگی محل زندگی‌تان و یا به‌صورت مستقیم به درب خانه ارسال خواهد شد. البته این موضوع برای خریدارانی است که به‌صورت نقد خودروی خود را می‌خرند. افرادی که به‌صورت لیزینگی و تسهیلاتی اقدام به خرید خودرو می‌کنند باید به نمایندگی نیز مراجعه نمایند.

با طرح کلیک برای خرید می‌توان خودروی قدیمی خود را نیز تعویض نمود. در این طرح باید به نمایندگی مراجعه نموده و پس از تحویل خودرو و تعیین قیمت آن، خودروی جدید را با تسهیلات خریداری نمایید.

وب‌سایت کلیک برای خرید هیوندای از 6 ژانویه سال بعد شروع بکار خواهد کرد و خودروهایی چون i10 ،i20 ،i30، توسان و سانتافه موجود خواهند بود. در سال 2017 مدل‌های بیشتری نیز اضافه خواهند شد.
این طرح به همراه تأسیس نمایندگی‌های غیرمرسوم هیوندای صورت می‌پذیرد. این نمایندگی‌های کوچک در مراکز خرید تأسیس شده و فروشنده یا خودرویی وجود ندارد بلکه در نمایندگی تبلت های لمسی برای تجربه‌ای کاملاً دیجیتال از خرید خودرو وجود دارند.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *