نسل بعدی مرسدس بنز SL روی پلت‌فرم AMG GT ساخته می‌شود

نسل بعدی مرسدس بنز SL روی پلت‌فرم AMG GT ساخته می‌شود

گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که نسل بعدی مرسدس بنز SL کلاس شالودهٔ مشترکی با AMG GT خواهد داشت. این کار در تلاش برای افزایش قدرت مشهورترین کانورتیبل مرسدس انجام می‌گیرد. همچنین جالب‌توجه این‌که به گزارش Autocar، بخش عملکردی مرسدس بنز یعنی آام‌گ، در کنار نسخهٔ رودستر AMG GT که به‌تازگی معرفی شده است، در حال کار جهت توسعهٔ مهندسی جدیدی برای نسل آیندهٔ SL است.

mercedes-benz-sl-2017-03

با اتخاذ شالودهٔ AMG GT، ترکیب قرارگیری پیشرانه، گیربکس و دیفرانسیل در SL جدید برای ایجاد بهترین توزیع وزن ممکن، بهینه‌سازی خواهد شد. علاوه بر این، SL سیستم تعلیق دو جناقی را هم از GT اقتباس خواهد کرد و همچنین سیستم اختیاری کنترل بادی بدنه نیز برای آن ارائه خواهد شد؛ اما شباهت میان این دو مدل به همین‌جا ختم نمی‌شود. نسل جدید SL مانند GT دارای پانل‌های بدنهٔ آلومینیومی سبک‌وزن خواهد بود و همچنین میل‌گاردان فیبر کربنی را هم از برادر اسپرت‌تر و چالاک‌تر خود به عاریه خواهد گرفت.

mercedes-benz-amg-gt-2017-r-2

mercedes-benz-sl63_amg-2017-1024-03

در بخش پیشرانه، نسل آیندهٔ SL کلاس مجهز به یک پیشرانهٔ شش سیلندر جدید به همراه یک موتور الکتریکی کوچک 15 کیلوواتی و یک توربوشارژر الکتریکی خواهد بود که درمجموع در حالت استاندارد 400 اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد. همچنین یک نسخهٔ AMG جدید نیز با 450 اسب بخار قدرت به طیف مدل‌های SL اضافه خواهد شد. علاوه بر این، مدل‌های SL63 AMG و SL65 AMG نیز برای اولین بار از همان پیشرانهٔ 4 لیتری V8 بای‌توربوی مدل E63 AMG استفاده خواهند کرد.

mercedes-benz-amg_gt_c_roadster-2017-1024-08

mercedes-benz-sl63_amg-2017

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *