تصاویر جاسوسی از مرسدس-ای‌ام‌جی GT C کوپه ادیشن 50

تصاویر جاسوسی از مرسدس-ای‌ام‌جی GT C کوپه ادیشن 50

تنها چند هفته‌ی پیش بود که رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی توبیاس موئرز برنامه‌های این شرکت برای تولید GT C کوپه را اعلام کرد و حالا تصاویر بسیار واضحی از آن به‌دست‌آمده است. توت‌فرنگی روی کیک این است که ما توانستیم مدل تولید محدود “ادیشن 50” را که سال بعد به‌منظور گرامی داشت پنجاهمین سالگرد تأسیس AMG عرضه خواهد شد شکار کنیم.

mercedes-amg-gt-c-coupe-edition-50-spy-photo2

مطابق انتظارات طراحی این خودرو پژواکی از GT C رودستر معرفی شده در چندین ماه قبل است. البته در این خودرو یک استثنای واضح وجود دارد و آن استفاده از سقف فلزی ثابت است. این نسخه‌ی مخصوص به خاطر رنگ بدنه‌ی مشکی مات و رینگ‌های تیره ظاهری خشن‌تر داشته و داخل کابین نیز احتمالاً بهینه‌سازی‌ها و بازنگری‌هایی برای تمایز با مدل کوپه‌ی استاندارد صورت گرفته است.

mercedes-amg-gt-c-coupe-edition-50-spy-photo4

درست همانند برادر رودستر، این کوپه از همان پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتون متری استفاده خواهد کرد. این خودرو 47 اسب بخار قدرت و 31 نیوتون متر گشتاور بیشتری از مدل GT S کوپه داشته و احتمالاً در 3.7 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. احتمالاً محدودیت حداکثر سرعت این خودرو نسبت به مدل S کمتر خواهد بود چراکه برنامه‌ریزی‌شده تا به سرعت 310 کیلومتر در ساعت رسیده و آن را رد کند.

mercedes-amg-gt-c-coupe-edition-50-spy-photo1

نسخه‌ی جدید که بین مدل GT S و مدل سطح بالای GT R قرار می‌گیرد و البته از برخی تجهیزات آن مثل سیستم تعلیق کنترل سواری AMG به همراه قفل دیفرانسیل الکترونیکی سود می‌برد. علاوه بر این،GT C کوپه با سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و جلوپنجره‌ی پانامریکانا استفاده خواهد کرد.

mercedes-amg-gt-c-coupe-edition-50-spy-photo

mercedes-amg-gt-c-coupe-edition-50-spy-photo5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *