اضافه شدن 3 مدل جدید GT به سبد محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی

اضافه شدن 3 مدل جدید GT به سبد محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی

مرسدس-ای‌ام‌جی به تازگی سه مدل GT رودستر،GT C رودستر و GT R را به لیست محصولات خود در اروپا اضافه کرده و قبول سفارش‌ها برای این خودروها را در آلمان آغاز کرده است. قبول سفارش‌ها در سایر کشورها نیز به زودی صورت خواهد گرفت.

mercedes-amg-gt-roadster-1

مدل ای‌ام‌جی GT رودستر ارزان‌ترین مدل اضافه شده به سبد محصولات شرکت بوده و بهای آغازی آن 136761 دلار تعیین شده است. با این پول می‌توانید از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 469 اسب بخاری لذت ببرید. قدرت یاد شده باعث می‌شود که خودروی موردبحث در 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و بتواند به سقف سرعت 301 کیلومتر در ساعت دست یابد.

mercedes-amg-gt-roadster-6

مدل GT C رودستر که از همان سقف فابریکی استفاده می‌کند که در 11 ثانیه و تا سرعت 50 کیلومتر در ساعت می‌تواند باز و بسته شود خودروی قابل‌تری است. این مدل بهای آغازین 170077 دلاری داشته و از برخی ویژگی‌های فنی مدل هیولای GT R مثل دیفرانسیل لغزش محدود اکسل عقب با کنترل الکترونیکی و فرمان پذیری فعال اکسل عقب بهره می‌برد. در این نسخه پیشرانه‌ی 8 سیلندر مرسدس قدرت 549 اسب بخاری تولید می‌کند و به خودرو اجازه می‌دهد در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو بصورت الکترونیکی به 316 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

mercedes-amg-gt-roadster-2

mercedes-amg-gt-roadster-3

اما جذاب‌ترین مدل خانواده‌ی ای‌ام‌جی GT که اوایل امسال معرفی شده خودروی GT R است که با بهای 175116 دلاری در دسترس است. “جانور جهنم سبز” لقبی است که ژرمن‌ها به این خودرو داده‌اند. GT R قطعات آئرودینامیکی و سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای داشته و پیشرانه‌ی 8 سیلندر آن 577 اسب بخاری تولید می‌کند. این خودرو به قلمروی سوپرکارهای مدرن نزدیک‌تر شده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت تنها 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت آن 318 کیلومتر در ساعت است.

mercedes-amg-gt-r-4

mercedes-amg-gt-r-6

این سه مدل پیش‌ازاین برای سفارش در آلمان در دسترس بوده‌اند اما تحویل اولین نمونه‌های این خودروها به مشتریان تا بهار سال آینده مقدور نخواهد بود.

mercedes-amg-gt-r-2

mercedes-amg-gt-r-5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *