فورد درباره اظهارات ترامپ نگران نیست

فورد درباره اظهارات ترامپ نگران نیست

انتقاد دونالد ترامپ از برنامه‌ی فورد برای انتقال تولید فوکوس به مکزیک بخشی از کمپین تبلیغاتی رئیس‌جمهور جدید ایالات‌متحده بوده است. حالا که این تاجر رئیس‌جمهور شده است، مدیرعامل فورد آقای مارک فیلدز گفته که علیرغم در نظر گرفتن تعرفه‌ی 35 درصدی برای خودروهای واردشده از مکزیک به آمریکا برنامه‌های خود را پیش خواهد برد.

trump-ford-001

در خلال نطق اصلی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس فیلدز گفت:

چنین تعرفه‌ای بر کل صنعت خودرو وضع خواهد شد و این امر می‌تواند تأثیری عمیق بر اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشد. من متقاعد شده‌ام که سیاست‌های صحیح بر اوضاع مسلط خواهند شد. فکر می‌کنم ما دنبال یک موضوع هستیم و آن اقتصاد سالم و پر جنب‌وجوش آمریکاست.

فورد 1.6 میلیارد دلار در کارخانه‌ای جدید در مکزیک برای تولید فوکوس سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت همچنین در مکزیک کارخانه‌های ساخت پیشرانه و گیربکس را نیز تأسیس می‌کند.

ford-motors-ceo

فورد تنها خودروسازی نیست که خودروهای بازار آمریکا را در مکزیک می‌سازد. از دیگر شرکت‌هایی که چنین رویه‌ای دارند می‌توان به فیات کرایسلر، تویوتا و نیسان اشاره کرد.

ford-factory

فیلدز گفته که نامه‌ی تبریک برای انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری فرستاده و اضافه کرده که فورد ارتباطی پایدار با تیم انتقال ریاست جمهوری دارد:

ما انتظار داریم که به‌طور بسیار مؤثر و مثبتی با تیم ریاست جمهوری و همچنین کنگره‌ی جدید کار کنیم.

فیلدز در آخر نتیجه گرفته که اولویت‌های فورد با روی کار آمدن دولت جدید تغییر کرده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *