فورد فیستا WRC 2017 ورزشکاری با عضله‌های فراوان!

فورد فیستا WRC 2017 ورزشکاری با عضله‌های فراوان!

در ادامه‌ی رونمایی از هیوندای i20 کوپه در مونزا هم‌اکنون M-Sport خودروی رادیکال دیگری را برای مسابقات رونمایی کرده است.
خودروی جدید M-Sport در مقایسه با مدل قبلی فیستا RS WRC یک بازنگری اساسی را داشته و 95 درصد مدل جدید از نو طراحی و ساخته شده است.

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport03

رئیس تیم مالکوم ویلسون باور دارد که مدل جدید بسیار خاصشان که پیش از این شاهد تست‌هایی بیش از 6 هزار کیلومتری بوده به M-Sport اجازه خواهد داد تا برای قهرمانی در فصل آینده بجنگد. ویلسون می‌گوید:

در حال ورود به عصر جدیدی از مسابقات رالی قهرمانی جهان هستیم. حس هیجان واقعی بین تیم‌ها وجود دارد بنابراین من باور د ارم که با ساخت فورد فیستا WRC کاری بسیار خاص انجام داده‌ایم. من این خودرو را رانده‌ام و صادقانه باید بگویم که این خودرو یکی از احساس‌برانگیزترین مدل‌هایی است که تاکنون ساخته‌ایم. سواری خودرو جذاب بوده و صدای خیال‌انگیزی دارد.

او اضافه می‌کند:

همه‌ی تیم‌ها کارهای خود را پیش می‌برند و من مطمئن هستم که با تولید این خودروی جدید می‌توانیم در هر سطح از مسابقه‌ای برنده باشیم.
ما فصل 2017 را با یک هدف آغاز می‌کنیم و آن رسیدن به صدر جدول است.

M-Sport هنوز اعلام نکرده که راننده‌ی خودروی جدید در فصل آینده چه کسی خواهد بود هرچند قهرمان بلامنازع فصل پیش یعنی سباستین اوژیه به سبک سنگین کردن گزینه‌های پیش رو ادامه می‌دهد.

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport02

این راننده فرانسوی، فیستای جدید را ماه گذشته به همراه اوت تاناک تست کرد. تاناک نیز به احتمال قوی به تیم M-Sport باز خواهد گشت.

2017-ford-fiesta-wrc-by-m-sport

انتظار می‌رود اریک کامیلی نیز برای فصل دوم به تیم بازگردد هرچند هنوز آینده‌ی دیگر راننده‌ی فصل 2016 تیم یعنی مدز استبرگ مشخص نیست.

منبع: motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *