خبرهای تندری: تندر اتوماتیک، وانت، فیس لیفت، دیزلی

خبرهای تندری: تندر اتوماتیک، وانت، فیس لیفت، دیزلی

به گزارش ایکوپرس، ایران خودرو قصد دارد از نیمه دوم امسال تندر L90 را با گیربکس اتوماتیک به سبد محصولات خود بیافزاید. به گفته معاون تولید ایران خودرو، هم اکنون طرح تولید تندر با دنده اتوماتیک در حال اجراست. این در حالیست که در حال حاضر پژو گیربکس اتوماتیک 206 را به ایران خودرو تحویل نمی دهد و تولید خودروهای اتومات در این شرکت با دشواری مواجه شده است. بنابراین با فرض تامین گیربکس اتوماتیک توسط رنو، می توان به پر شدن قسمتی از خلا ایجاد شده خوشبین بود.

رنو لوگان فیس لیفت
رنو لوگان فیس لیفت

همچنین تندر وانت از شهریور ماه به تولید انبوه می رسد و قرار است 15 هزار دستگاه از این خودرو در همین سال جاری تولید شود. باید دید که هدف گذاری یاد شده تا چه میزان محقق خواهد شد.
همچنین قرار است تندر فیس لیفت نیز در سال 92 به بازار بیاید. این خودرو با تغییراتی در ظاهر خودرو در جلو و عقب و داخل کابین مواجه می شود. اما معلوم نیست چرا بابت این تغییرات جزئی که خواسته بسیاری از خریداران این خودرو نیز می باشد، اینقدر تعلل می شود.

داچیا لوگان وانت
داچیا لوگان وانت

ایران خودرو همچنین در حال مذاکره با رنو برای تولید تندر دیزلی می باشد. اگر مذاکرات به نتیجه برسد و وعده های ایران خودرو یک بار هم که شده، سر زمان اعلام شده تحقق یابد، سال 92 شاهد ورود تندرهای دیزلی هم به خیابانها خواهیم بود.

گیربکس اتوماتیک لوگان
گیربکس اتوماتیک لوگان

رنوپارس و ایران خودرو برای افزایش تولید تا 300 دستگاه در روز به توافق رسیده اند. در گام اول تولید تندر در اردیبهشت به 250 دستگاه خواهد رسید. و البته با تولید وانت تندر به 400 دستگاه نیز بالغ می گردد. بنابراین در سال جاری ایران خودرو 80 هزار تندر را تولید خواهد کرد.

داشبورد لوگان 2012
داشبورد لوگان 2012

از سوی دیگر شرکت رنو بابت ارتقای مستمر کیفیت تندر L90 ایران خودرو ، به این شرکت لوح سپاس اعطا کرد. سال قبل ایران خودرو 32 هزار دستگاه تندر تولید کرد که در اواخر سال به نمره منفی 23.9 نیز دست یافت.

تغییرات عقب تندر جدید
تغییرات عقب تندر جدید

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *