تغییرات مدیریتی در رأس شرکت نیسان

تغییرات مدیریتی در رأس شرکت نیسان

با شروع ماه آوریل 2017 مدیرعامل جدید نیسان آقای Hiroto Saikawa کار خود را شروع خواهد کرد. این انتصاب جدید به توصیه‌ی کارلوس گوسن است که همچنان رئیس هیئت‌مدیره‌ی کمپانی خواهد بود و تمدید حکم خود را در جلسه‌ی عمومی سهامداران در ماه ژوئن دریافت خواهد کرد.

hiroto-saikawa-nissan-sipa

این جابجایی همچنین بخشی از برنامه‌ی تحول و تکامل تیم مدیریتی این گروه خودروسازی است چراکه گوسن عمده تمرکز خود را روی گسترش اتحاد رنو-نیسان که حالا میتسوبیشی را نیز در اختیار دارد معطوف خواهد کرد.

carlos-ghosn-02

گوسن گفته است:

من مطمئنم که تیم مدیریتی‌ای که من در طول 18 سال گذشته در نیسان توسعه داده‌ام به اندازه‌ی کافی استعداد و تجربه به منظور رسیدن به اهداف استراتژیک و عملیاتی را دارند. با توجه به تغییر و تحولات اخیر و انجام معامله با میتسوبیشی تصمیم گرفتم که الآن بهترین زمان برای سپردن سمت مدیرعاملی نیسان به Hiroto Saikawa است.

nissan-ceo-hiroto-saikawa

Saikawa در حال حاضر هم به عنوان مدیرعامل نیسان و هم مدیر نمایندگی شرکت انجام‌وظیفه می‌کند. او از سال 1977 در نیسان بوده و از سال 2013 تا 2016 سمت مدیر ارشد رقابتی را عهده‌دار بوده است. از سال 1999 میلادی تاکنون او در پست‌های مدیریتی ارشدی فعالیت نموده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدیریت کمیته‌های آمریکایی و اروپا و همچنین معاون مدیرعامل اشاره کرد. او در حال حاضر دبیر انجمن خودروسازان ژاپن JAMA نیز هست.

منبع: autoguide

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *