تأخیر در عرضه محصولات فولکس در آمریکا به دلیل دیزل گیت

تأخیر در عرضه محصولات فولکس در آمریکا به دلیل دیزل گیت

مصرف‌کنندگان آمریکایی باید کمی بیشتر از زمان عادی منتظر بمانند تا بتوانند از محصولات جدید گروه فولکس‌واگن استفاده نمایند. مدیرعامل فولکس آقای ماتیاس مولر در خلال کنفرانس خبری شرکت در ژنو گفته است که تأییدیه‌های آمریکا به خاطر شک و تردیدهای رگلاتورهای آمریکایی که حاصل دیزل گیت است دیرتر از زمان عادی صادر می‌شوند.

2016-volkswagen-passat-v6-sel-premium-review

مولر گفته که پورشه پانامرای جدید مطابق انتظارات حدود 3 ماه دیرتر از زمان عادی به دست مصرف‌کننده‌های آمریکایی خواهد رسید زیرا آن‌ها (رگلاتورهای آمریکایی) بسیار بر ضد ما هستند.

volkswagen-arteon-2018-1024-16

جدای از افزایش زمان صدور تأییدیه‌ها، فولکس‌واگن با تعدادی از مشکل‌های مرتبط با دیزل گیت در آمریکا مواجه شده است. فرایند بازخرید عظیم فولکس را از یاد نبرید. کمپانی در نهایت با پرداخت مبلغ 4.3 میلیارد دلاری به عنوان بخشی از جریمه‌های مختلف موافقت نموده است.

volkswagen-arteon-1

گروه فولکس‌واگن حضوری بسیار پررنگ در نمایشگاه خودروی ژنو امسال دارد و بی‌شک یکی از مهم‌ترین محصولات آن مدل جدید آرتئون است که پرچم‌دار جایگزین CC به شمار می‌رود. از دیگر محصولات مهم رونمایی شده در ژنو می‌توان به پورشه پانامرا اسپورت تریزمو و لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اشاره کرد. مولر می‌گوید: “این موضوع مسئله‌ی اطمینان و اعتماد است.”

porsche-panamera-st-1

تا زمانی که اعتماد قانون‌گذاران و رگلاتورهای آمریکایی دوباره به فولکس‌واگن جلب شود، طرفداران نگران و عصبانی گروه فولکس‌واگن باید بیش از پیش صبور باشند.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *