انتشار تیزرهای جدید از فولکس‌واگن آرتئون

انتشار تیزرهای جدید از فولکس‌واگن آرتئون

تنها چند روز با رونمایی رسمی جایگزین فولکس‌واگن CC در نمایشگاه خودروی ژنو فاصله داریم. به منظور آسان‌تر شدن صبر ما، مدیران فولکس‌واگن چندین تصویر جدید از این خودروی پرچم‌دار که نام “آرتئون” را به خود گرفته منتشر کرده‌اند.

2018-vw-arteon-teaser01

این مدل تولیدی به کانسپت GTE اسپورت کوپه‌ی رونمایی شده در دو سال قبل وفاداری زیادی را نشان می‌دهد. حتی رنگ دو خودرو نیز یکسان است. تنها این نیست بلکه ارتباط بین چراغ‌های جلو و بخش بالایی جلوپنجره نیز یکسان است. از اینکه آرتئون این‌قدر به نسخه‌ی کانسپت یاد شده شبیه است شگفت‌زده شده‌ایم.

2018-vw-arteon-teaser03

همین داستان در بخش عقب نیز برقرار است به گونه‌ای که چراغ‌های LED آن تقریباً همان شکل نمونه‌ی کانسپت را دارد اما گرافیک آن تغییر یافته است. از دیگر شاخصه‌های قابل‌توجه خودرو می‌توان به اسپویلر لبه‌ای صندوقی اشاره کرد که در نمونه‌ی کانسپت وجود ندارد. خط سقف آرتئون به اندازه‌ی نسخه‌ی کانسپت GTE اسپورت کوپه شیب‌دار نیست اما به نظر می‌رسد چراغ سوم ترمز کاملاً پهن بوده تا نمای خودرو از بخش عقب کاملاً پایدار و پهن به نظر برسد.

Volkswagen Sport Coupe Concept GTE
Volkswagen Sport Coupe Concept GTE

vw-arteon-teaser02

آرتئون جدید بسیار لوکس‌تر از پاسات معمولی بوده و انتظار می‌رود که از فاصله‌ی بیشتر بین محورها به منظور افزایش فضای پای سرنشینان عقب برخوردار باشد. مواد بکار رفته در این خودرو مرغوب‌تر بوده و از جدیدترین سیستم‌های کمک‌راننده بهره می‌برد. فولکس‌واگن گفته برخی از تجهیزات ایمنی این خودرو عموماً برای مدل‌های لوکس بکار می‌روند.

vw-arteon-teaser

واضح است که پیشرانه‌های این خودرو از پاسات قرض گرفته خواهند شد و خریداران احتمالا خواهند توانست طراحی دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک را انتخاب کنند. گیربکس جدید 7 سرعته دو کلاچه ی خود را در آرتئون ارائه خواهد کرد.

Volkswagen Sport Coupe Concept GTE Interior
Volkswagen Sport Coupe Concept GTE Interior

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *