حضور فولکس‌واگن اطلس Weekend در نمایشگاه شیکاگو

حضور فولکس‌واگن اطلس Weekend در نمایشگاه شیکاگو

به منظور نشان دادن این موضوع که با اضافه کردن جزئیاتی هوشمندانه چگونه می‌توان جذابیت‌های شاسی‌بلند اطلس را افزایش داد، فولکس‌واگن نسخه‌ی کانسپت Weekend را در نمایشگاه خودروی شیکاگو در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

vw-atlas-wkend-edition-chicago-13

از نظر زیباشناسی طرفداران این برند شاید بتوانند پکیج‌های Weekender فولکس‌واگن را در مدل‌های کلاسیکی چون Vanagon و کمپر را به یاد بیاورند.

vw-atlas-wkend-edition-chicago-11

کانسپت Weekend Edition که بر پایه‌ی نسخه‌ی SEL پریمیوم ساخته شده دارای پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.6 لیتری 276 اسب بخاری و گیربکس 8 سرعته است. همچنین سیستم چهارچرخ محرک 4Motion پیشرفته‌ی شرکت به همراه حالت انتخابی در دسترس است.

vw-atlas-wkend-edition-chicago-10

از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی پریسما، جعبه‌ی بار شهری (نسخه‌ی مدرن سقف پاپ آپ) و میله‌های پایه برای نصب وسایل اشاره کرد. این جعبه‌ی بار شهری حتی می‌تواند به محفظه‌ای 501 لیتری برای برآورده کردن نیازهای راننده اشاره کرد.

vw-atlas-wkend-edition-chicago-7

vw-atlas-wkend-edition-chicago-8

vw-atlas-wkend-edition-chicago-6

داخل این کانسپت شاهد جدا کننده‌ی محفظه بار هستیم که حفاظ مناسبی را در پشت صندلی‌های ردیف دوم برای حیوانات خانگی ایجاد می‌کند. از دیگر عناصر این کابین می‌توان به بادگیرهای پنجره و کاپوت، کاور شخصی محفظه بار، کف‌پوش‌های لاستیکی چهارفصل، گاردهای مخصوص و قفل‌های چرخ اشاره کرد.

vw-atlas-wkend-edition-chicago-9

vw-atlas-wkend-edition-chicago-4

vw-atlas-wkend-edition-chicago-12

vw-atlas-wkend-edition-chicago-3

vw-atlas-wkend-edition-chicago-2

vw-atlas-wkend-edition-chicago-1

vw-atlas-wkend-edition-chicago-5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *