بازتعریف رکوردهای جهنم سبز توسط هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی

بازتعریف رکوردهای جهنم سبز توسط هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی

رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی آقای توبیاس موئرز مطمئن است که هایپرکار هیبریدی Project One به حدی سریع خواهد بود که یک دور پیست نوربرگ رینگ را چند دقیقه سریع‌تر از A45 طی خواهد کرد.

mercedes-amg-project-one-re

موئرز به رود اند تراک گفته که مدل A45 یک دور پیست نوربرگ رینگ را زیر 8 دقیقه طی کرده و درحالی‌که Project One احتمالاً کندتر از رکورد 6 دقیقه و یازده ثانیه و 13 صدم ثانیه‌ی استفان بلوف خواهد بود اما این پتانسیل را دارد که به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از لامبورگینی اوراکان پرفورمنته باشد.

mercedes-benz-amg-vision-gt

اما موضوع قابل‌توجه در رابطه با اهداف تعریف شده برای هایپرکار مرسدس این است که خودروی یاد شده کم‌مصرف‌تر از A45 خواهد بود و از پربازده‌ترین پیشرانه‌ی احتراق داخلی دنیا سود خواهد برد.

nurburgring

موئرز گفت:

قوای محرکه‌ی این هایپرکار ترکیبی از کم‌مصرف‌ترین و پربازده‌ترین پیشرانه‌ی احتراق داخلی دنیا خواهد بود. این پیشرانه راندمان گرمایی بیشتر از 40 درصدی دارد. راندمان گرمایی پیشرانه‌های فرمول 1 47 درصد و برای هایپر کار Project One در حدود 41 درصد است. این میزان بسیار بیشتر از هر پیشرانه‌ای است که امروز می‌بینید. ترکیب این پیشرانه با موتورهای الکتریکی چه حالتی را به وجود می‌آورد؟

موئرز همچنین فاش ساخت این خودرو قادر خواهد بود بدون از دست دادن قدرت الکتریکی خود بارها و بارها به ثبت رکورد در پیست بپردازد.
او گفت:

این فهم من است. شما باید انرژی را دوباره به باتری‌ها بازگردانید و نیاز دارید که پیشرانه احتراق داخلی یک حامی برای بازگرداندن انرژی به باتری‌ها باشد؛ اما این بخشی از قضیه است. ما شبیه‌سازی‌های بی‌شماری را انجام داده‌ایم.

رونمایی از هایپرکار پر حرف و حدیث مرسدس-ای‌ام‌جی Project One در ماه سپتامبر سال جاری و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *