انتشار داده‌های ثبت رکورد اوراکان پرفورمنته توسط لامبورگینی

انتشار داده‌های ثبت رکورد اوراکان پرفورمنته توسط لامبورگینی

در غباری از شایعات، گمانه‌زنی‌ها و قضاوت‌ها، لامبورگینی داده‌ی مسافت سنجی اوراکان پرفورمنته را منتشر کرد. همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش لامبورگینی ادعا کرده بود این خودرو توانسته یک دور پیست مشهور نوربرگ رینگ را در 6 دقیقه و 52 ثانیه طی کند. همین عملکرد باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شده بود.

lamborghini-huracan-performante-nurburgring-7

اندکی پس از اعلام این رکورد افراد بسیاری که با جهنم سبز آشنایی دارند اظهار داشتند لامبورگینی در این رابطه تقلب کرده و برخی گفتند شاید سرعت فریم فیلم را تا حدود 5 درصد افزایش داده است.

lamborghini-huracan-performante-nurburgring-12

هرچند، مدیر تحقیق و توسعه‌ی لامبورگینی آقای مائوریزیو رجیانی گفته که این رکورد واقعی بوده و به منظور اطمینان از آن رکورد کامل Vbox ثبت شده را تهیه کرده است. این داده نشان می‌دهد که رکورد پرفورمنته همان 6 دقیقه و 52 ثانیه است (412 ثانیه در مجموع).

huracan-performante-nurburgring

رجیانی همچنین تأیید کرده که این خودرو از لاستیک‌های چسبان پیرلی تروفئو R در زمان ثبت رکورد استفاده کرده و البته این لاستیک‌ها به‌صورت سفارشی در دسترس هستند.

lamborghini-huracan-performante-03

قلب تپنده این خودرو پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری با قدرت 631 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتون متر است. این نیروگاه باعث می‌شود پرفورمنته در 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و زمان کنده شدن آن از زمین تا رسیده به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز 8.9 ثانیه باشد. همچنین حداکثر سرعت خودرو 325 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

lamborghini-huracan-performante01

lamborghini-huracan-performante02

lamborghini-huracan-performante

lamborghini-huracan-performante05

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *