آپدیت موتور دیزلی نیسان جوک

آپدیت موتور دیزلی نیسان جوک

nissan-juke-1

نیسان هم به فکر درآمد مردم و وضعیت آب و هوای امروز جهان است و برای همین این کمپانی موتوری مقرون به صرفه تر و قدرتمند تر برای مدل دیزلی جوک در نظر دارد.

نیسان جوک دیزلی با موتور 1.5 لیتری خود توانسته است حدود یک سوم فروش جوک را به خود اختصاص دهد.بروز رسانی این موتور 1.5 لیتری DCI حتماً در فروش جوک اثر خواهد کرد.قدرت هر دو موتور 110 اسب بخار می‌باشد اما موتور بروز رسانی شده دارای 20 نیوتن متر گشتاور بیشتری است یعنی موتور جدید می‌تواند 260 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

nissan-juke-2

به دلیل اصلاحاتی که روی موتور به خصوص قسمت پاشش سوخت انجام گرفته است،موتور جدید دارای مصرف سوخت کمتری می‌باشد به طوری که مصرف متوسط این موتور جدید تنها 4.2 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد و این در حالی است که موتور قدیمی در هر 100 کیلومتر 4.8 لیتر مصرف داشت.انتشار گاز CO2 این موتور هم از 124 گرم در هر کیلومتر به 109 گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است.همچنان 11.2 ثانیه طول می‌کشد که جوک با مزه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد،حداکثر سرعت این خودرو هم 175 کیلومتر در ساعت است.

nissan-juke-3

سه حالت رانندگی برای این خودرو در نظر گرفته شده است:Eco،نرمال و اسپرت که با انتخاب Eco(محیط زیست) گشتاور خودرو به 220 نیوتن متر محدود می‌شود.

قیمت نیسان جوک از 14.895 پوند شروع و تا 18.390 پوند ادامه می‌یابد،این موتور جدید برای تمام مدل‌ها بجز مدل Nismo در دسترس خواهد بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *