یودو A301، کراس‌اوور جدید و الکتریکی چینی

یودو A301، کراس‌اوور جدید و الکتریکی چینی

و بار دیگر چین و کمپانی‌های بی‌شمار این کشور! این برند جدید یودو Yudo نام داشته و تنها خودروهای الکتریکی خواهد ساخت. مقر این شرکت در پوتیان در استان فوجیان است. این برند تأییدیه رسمی دولت برای تولید خودرو را دریافت کرده و اولین خودروی خود را در نمایشگاه خودروی شانگهای که در ماه آوریل برگزار خواهد شد به نمایش در خواهند آورند. مدل یاد شده فعلاً با کد A301 شناخته می‌شود و یک شاسی‌بلند کامپکت با پوزه‌ای مشابه لکسس است.

yudo-ev-1

محدوده‌ی حرکتی این خودرو 350 کیلومتر بوده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت آن نیز 10 ثانیه خواهد بود. اواخر سال جاری میلادی شاهد عرضه‌ی این خودرو در بازار چین خواهیم بود.

yudo-ev-2

شعار انگلیسی یودو جمله‌ی “خلاقیت برای تغییر” بوده و آن‌ها وب‌سایتی را ایجاد کرده‌اند که برای یک خودروساز جدید کمی از مد افتاده بوده و تنها یک تصویر از خودروی واقعی در آن به چشم می‌خورد.

yudo-ev-3

این کمپانی همچنین در حال کار روی خودروی کوچک‌تری بوده که با کد A101 شناخته می‌شود. این خودرو نیز کراس اووری کوچک است. دماغه‌ی خودرو از طراحی مرسوم‌تری برخوردار بوده و چراغ‌های جلوی بزرگ از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

yudo-ev-4

یودو اعلام کرده محصولاتش از گجت های هوشمند و ارتباطات نوینی برخوردار خواهند بود که از آن جمله می‌توان به ارتباط اینترنت 4G اشاره کرد. از دیگر شاخصه‌های خودرو می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی، برنامه‌های اشتراک‌گذاری، ورود بدون کلید و صفحه لمسی موبایل-تبلت اشاره کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *