گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

اختصاصی پدال: یک بار دیگر فرودگاه قلعه مرغی پس از فاصله ای نزدیک به دو ماه میزبان مسابقات درگ بود . این دوره تیم اجرایی CarxR بر خلاف دوره های قبل که با هیئت استان تهران همکاری داشت ، مسابقات را زیر نظر فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری کشور برگزار کرد . البته این حرکت به معنی عدم همکاریتیم اجرایی CarxR با هیئت استان تهران نیست ، چراکه مسابقه درگ در تاریخ 10 آذر مجددا زیر نظر هیئت استان تهران برگزار خواهد شد .

مسابقه درگ 26 آبان
مسابقه درگ 26 آبان

در مسابقات 26 آبان همانند سابق خودروهایی در چهار کلاس ریس استریت ، 6 سیلندر و 8 سیلندر اتمسفریک ، کلاس GT و کلاس Super GT حضور داشتند تا در هوای دلچسب پاییزی به رقابت بپردازند . اما یک نکته ی قابل تامل تعداد کم شرکت کنندگان بود ! بطوریکه در کلاس جی تی تنها 3 خودرو و در کلاس سوپر جی تی 4 خودرو حضور داشتند . در دو کلاس دیگر هم شرکت کنندگان نسبت به دوره ی قبل که ما در آن حضور داشتیم کمتر بودند .

مسابقه درگ 26 آبان
مسابقه درگ 26 آبان

اما جدا از این مورد باید به موارد مثبتی اشاره کرد که با تلاش مسئولین مسابقات تحقق یافتند . از جمله ی این موارد می توان به نظم حاکم بر مسابقات ، بهبود نحوه ی برگزاری و عملیاتی شدن تابلوی دیجیتالی ثبت رکورد اشاره کرد . در روز مسابقه هر شرکت کننده تنها می توانست یک همراه با خود بیاورد و تایمگیری بگونه ای بود که ابتدا همه ی کلاس ها تایم اول خود را ثبت می کردند و پس از ثبت تایم اول همه ی کلاس ها به سراغ تایم دوم می رفتند ، رعایت همین نکات بدون شک نقشی اساسی در کنترل نظم هنگام برگزاری مسابقات داشت. و سرانجام نزدیک ساعت 11 پس از توضیحات آقای دلجو در مورد سیستم جدید چراغ استارت مسابقات آغاز شد .

**** کلاس ریس استریت ****

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

در این کلاس 10 خودرو حضور داشتند که رقابت عمده مثل همیشه بین پرایدها و گلف ها بود . این بار گلف توانست رقیب سرسخت خود را پشت سر بگذارد و به مقام قهرمانی دست یابد . نتایج سه نفر اول در این کلاس به شرح زیر می باشد :

# مقام اول : محمد رفان با خودروی گلف و زمان 15.02 ثانیه.

# مقام دوم : حسین حجتی با خودروی پراید و زمان 15.08 ثانیه.

# مقام سوم : هومن هوتن با خودروی گلف و زمان 15.21 ثانیه.

کلاس ریس استریت
کلاس ریس استریت

**** کلاس 6 سیلندر و هشت سیلندر اتمسفریک ****

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

رقابت عمده در این کلاس بین آلمانی ها و آمریکایی هاست . باز هم خودروهای نسل قدیم آمریکایی با خودروهای نسل جدید آلمانی به رقابت با یکدیگر پرداختند . یکی از زیباترین مسابقات در این کلاس میان دو مدعی اصلی ، امیر معمار با خودروی بیوک و کارن مگر دومیان با خودروی ب ام و برگزار شد . نتیجه ی این رقابت دیدنی برتری بیوک بود که این برتری قهرمانی امیر معمار را نیز در پی داشت .

نتایج سه نفر اول در این کلاس به شرح زیر می باشد :

# مقام اول : امیر معمار با خودروی بیوک و زمان 13.68 ثانیه.

# مقام دوم : کارن مگر دومیان با خودروی ب ام و و زمان 13.73 ثانیه.

# مقام سوم : مهدی تاجیک با خودروی پونتیاک و زمان 15.06 ثانیه.

کلاس 6 و 8 اتمسفریک
کلاس 6 و 8 اتمسفریک

**** کلاس GT ****

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

در این کلاس مزدا 323 توربو ، پژو 205 توربو ویک آئودی TT زیبا حضور داشتند اما متاسفانه حضور تنها سه خودرو در این کلاس ، از هیجان رقابت کم کرده بود ، چرا که بالاخره با هر رکوردی برروی سکو می رفتند . نتایج این بخش در غیاب سایر مدعیان به شرح زیر می باشد :

# مقام اول : مهدی گزستانی با خودروی مزدا 323 و زمان 14.21 ثانیه.

# مقام دوم : حسین حجتی با خودروی 14.27 ثانیه و زمان 14.27 ثانیه.

# مقام سوم : مرتضی شادفرخ با خودروی آئودی و زمان 15.13 ثانیه.

کلاس جی تی
کلاس جی تی

**** کلاس Super GT ****

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

گزارش پدال از مسابقات درگ 26 آبان 91

این بار هم این کلاس یک سورپرایز داشت . سورپرایزی از ستاره ی آسمان آلمان ، مرسدس بنز .

CL63 AMG با حمایت تیم جواهری آمده بود تا شاید بتواند این بار سلطه ی پانامراها را پایان ببخشد اما علی رغم عملکرد خوبش در این امر ناکام ماند . دیگر خودروی این کلاس گلف 6 سیلندر اتمسفریک بود که نتایجش در مقایسه با رقبای با عظمتش زیاد به چشم نمی آمد.

مطمئنا زیباترین درگ 26 آبان بین پورشه پانامرا و مرسدس بنز CL 63 AMG بود .

نتایج این کلاس به شرح زیر است که رکورد زیر 12 ثانیه ی پانامرا قابل توجه می باشد :

# مقام اول : مسعود علیزاده با خودروی پورشه و زمان 11.83 ثانیه.

# مقام دوم : مهدی جواهری با خودروی مرسدس بنز و زمان 12.31 ثانیه.

# مقام سوم : نوید مردانی با خودروی پورشه و زمان 12.72 ثانیه.

در پایان با اهدای جام های قهرمانی از نفرات برتر تقدیر شد .

کلاس سوپر جی تی
کلاس سوپر جی تی

جا دارد اینجا از جناب آقای دلجو و همکارانشان که همیشه در تلاشند تا مسابقات به بهترین نحو برگزار شود خسته نباشید بگویم و از شما همراهان همیشگی پدال بابت هرگونه کمی و کاستی در گزارش پوزش بطلبم .

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *