پیش‌فروش نیمی از تولیدات برنامه‌ریزی‌شدهٔ بوگاتی شیرون

پیش‌فروش نیمی از تولیدات برنامه‌ریزی‌شدهٔ بوگاتی شیرون

ممکن است فکر کنید فروش بوگاتی شیرون به‌عنوان یک هایپراسپرت میلیون دلاری بسیار کم بوده و به کُندی پیش برود اما این‌طور نیست چراکه در حال حاضر 250 سفارش خرید برای شیرون دریافت شده است؛ بنابراین با توجه به اینکه بوگاتی اعلام کرده است تنها 500 دستگاه از این ابر خودروی شانزده سیلندر را تولید خواهد کرد، هم‌اکنون نیمی از این تعداد فروخته شده است. این در حالی است که تنها یک سال از رونمایی شیرون در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 گذشته است.

01_gims_2017_chiron

همچنین به‌تازگی بوگاتی اعلام کرده است که به‌زودی اولین نمونه‌های فروخته‌شدهٔ شیرون را به خریداران تحویل خواهد داد. فعلاً سه دستگاه از اولین نمونه‌های تولیدشدهٔ شیرون قرار است به خریداران تحویل داده شود. یکی از این سه نمونه امسال در سالن شماره 1 نمایشگاه خودروی ژنو در غرفهٔ بوگاتی به نمایش درخواهد آمد و سپس خریدار خوش‌شانس این شاهکار، آن‌را با خود به خانه خواهد برد. تصاویر این شیرون را در اینجا مشاهده می‌کنید که در بیرون به رنگ آبی فیبر کربن و در داخل دارای تریم دورنگ آبی عمیق و آبی مسابقه‌ای فرانسوی است.

02_gims_2017_chiron

بوگاتی گزارش داده است که اروپا همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار این شرکت باقی‌مانده است به‌گونه‌ای که 37 درصد از سفارشات شیرون از این منطقه بوده است؛ اما شمال آمریکا نیز فاصلهٔ چندانی با اروپا ندارد چراکه این منطقه 30 درصد از فروش شیرون را تشکیل داده و با اختلاف 7 درصدی در پس اروپا قرار می‌گیرد. این در حالی است که خاورمیانه نیز با 26 درصد در مقام سوم قرار دارد درحالی‌که دیگر مناطق جهان جمعاً تنها 7 درصد از فروش شیرون را به خود اختصاص داده‌اند.

04_gims_2017_chiron

بااین‌حال برای دیدن بوگاتی در جاده‌های عمومی و شنیدن غرش رعدآسای نیروگاه W16 آن نیازی نیست مدت زیادی صبر کنیم زیرا بوگاتی طی چند سال آینده تمامی نمونه‌های برنامه‌ریزی‌شدهٔ آن‌را تولید خواهد کرد درحالی‌که با توجه به این میزان فروش در یک سال، به‌احتمال‌زیاد تمامی نمونه‌های شیرون سال آینده به فروش خواهد رسید.

03_gims_2017_chiron

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *