فروش 220 دستگاه بوگاتی شیرون در عرض 9 ماه

فروش 220 دستگاه بوگاتی شیرون در عرض 9 ماه

پس از نمایش جهانی در ژاپن، آلمان، ایالات‌متحده و فرانسه، بوگاتی شیرون هم‌اکنون از علاقه‌ی وافر مشتریان لذت می‌برد. به تازگی آشکار شده که 220 نمونه از این سوپرکار تنها 9 ماه پس از رونمایی معرفی فروخته شده است. البته با این اوصاف هنوز 280 دستگاه بوگاتی قابل سفارش بوده هرچند پرداخت بیش از 2.5 میلیون دلار برای شیرون کار آسانی نیست.

bugatti-chiron-at-the-quail2

bugatti-chiron-at-the-quail

GT Spirit در مصاحبه با مدیرعامل بوگاتی ولفگانگ دورهایمر فهمیده که تا به اینجا تنها یک دستگاه از شیرون به مشتری تحویل شده و این مشتری اهل عربستان سعودی بوده است.

bugatti-chiron-at-the-quail4

bugatti-chiron-at-the-quail20

bugatti-chiron-at-the-quail18

ظاهراً علاقه‌ی مصرف‌کنندگان به این خودرو بیش از حد انتظار بوده و بوگاتی برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت تولید سالانه‌ی این خودرو به 65 دستگاه در سال 2017 دارد. با این تفاسیر می‌توان گفت اگر امروز شیرون را سفارش دهید حداقل سه سال دیگر باید برای تحویل آن منتظر بمانید.

bugatti-chiron-at-the-quail19

برنامه‌ی اولیه‌ی بوگاتی تولید و فروش کلی 500 دستگاه از این خودرو بوده اما اگر همه‌ی مدل‌ها سریعاً فروخته شوند شاید این میزان تولید تغییر کند. بوگاتی از ماه مارس سال آینده تست‌های مخصوص مشتریان را برای دیدن میزان سفارش‌ها برگزار خواهد کرد.

bugatti-chiron-at-the-quail3

bugatti-chiron-at-the-quail5

bugatti-chiron-at-the-quail14

bugatti-chiron-at-the-quail16

bugatti-chiron-at-the-quail15

همان‌گونه که از چنین برندی انتظار می‌رود بوگاتی به وفاداری مشتریان احترام می‌گذارد. به همین دلیل مالکان کنونی بوگاتی خودروی خود را زودتر از مالکان جدید دریافت خواهند کرد. علاوه بر این کسانی که چندین مدل از بوگاتی را دارند اولویت بالاتری خواهند داشت.

bugatti-chiron-at-the-quail12

bugatti-chiron-at-the-quail11

در حال حاضر بوگاتی در حال ساخت چندین نمونه از شیرون بوده و مالکان این خودروها از آغاز سال آینده خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت. پس از آن در هر ماه تنها 5 دستگاه شیرون به مالکان تحویل خواهد شد. شبکه‌ی نمایندگی بوگاتی در حالی حاضر گسترش یافته و نمایندگی‌هایی در مونیخ، مونت کارلو و توکیو تأسیس ‌شده است. مدیرعامل شرکت از نمایندگی‌های فعلی بوگاتی راضی بوده و در این لحظه برنامه‌ای برای گسترش بیشتر نمایندگی‌ها ندارد.

bugatti-chiron-at-the-quail9

bugatti-chiron-at-the-quail6

bugatti-chiron-at-the-quail10

bugatti-chiron-at-the-quail8

bugatti-chiron-at-the-quail7

bugatti-chiron-at-the-quail13

motor1

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *