پژو در اندیشه بازگشت به مسابقات لمانز

پژو در اندیشه بازگشت به مسابقات لمانز

پژو تأیید کرده در حال مطالعه‌ی بازگشت به مسابقات 24 ساعته ی لمانز بوده اما این را هم گفته که اگر هزینه‌های مسابقات کاهش پیدا کند برنامه‌های مربوط به مسابقات را تأیید خواهد کرد.

peugeot-could-return-to-le-mans-1

این خودروساز فرانسوی در سال 2009 برنده‌ی مسابقات لمانز شد و برای 5 سال در مسابقات قهرمانی مسابقه داده است. در ادامه‌ی خروج آئودی از مسابقات سال پیش، کارشناسان بسیاری از پژو درخواست بازگشت به این مسابقات استقامت را داشته‌اند. هم‌اکنون تنها پورشه و تویوتا در لمانز حضور دارند.

peugeot-could-return-to-le-mans-2

مدیر ارشد پژو در خلال مصاحبه با اتوکار در نمایشگاه ژنو تأیید کرده که این برند در حال نزدیک‌تر شدن به بازگشت به لمانز است اما باید هزینه‌ها و شرایط نهایی تأیید شوند.

peugeot-could-return-to-le-mans-4

او گفته است:

ما همیشه گفته‌ایم اگر شرایط مناسب باشد به مسابقات باز خواهیم گشت. اول از همه اینکه ما به عنوان یک خودروساز در حال پول درآوردن هستیم. ثانیاً ما در مسابقات رالی داکار برنده شده‌ایم و ثالثاً هزینه‌ی رقابت در سال نمی‌تواند بیشتر از 200 میلیون یورو باشد.

مدیر ارشد پژو ادامه می‌دهد:

دو شرط اول هم‌اکنون برآورده شده‌اند اما در مورد شرط سومی این‌گونه نیست. ما در حال مطالعه برای بازگشت به مسابقات هستیم اما قوانین باید در زمینه‌ی مالی آسان‌تر باشند.

peugeot-could-return-to-le-mans-6

peugeot-could-return-to-le-mans-5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *