مذاکرات پژو-سیتروئن با جنرال موتورز برای خرید اوپل

مذاکرات پژو-سیتروئن با جنرال موتورز برای خرید اوپل

جنرال موتورز در حال حاضر با گروه پژو-سیتروئن به منظور فروش برندهای اروپایی خود یعنی اوپل و واکسهال مذاکره می‌کند. این موضوع توسط هر دو کمپانی تأیید شده است.

opel-crossland-x

گروه پژو-سیتروئن در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: “گروه پژو-سیتروئن به همراه جنرال موتورز تأیید می‌کند که در حال بحث و بررسی برای یافتن استراتژی‌های خلاقانه‌ی زیادی به منظور بهبود سوددهی و راندمان عملیاتی بوده که یکی از آن‌ها خرید احتمالی برند اوپل است.”

Opel Adam 2016

خبرهای پیشین بیان می‌داشتند مذاکرات بین این دو شرکت می‌تواند منجر به فروش اوپل به پژو-سیتروئن شود و حتی گفته شده بود معامله‌ی صورت گرفته در طی چند روز اعلام خواهد شد.

Opel-Adam-06

پیش از این جنرال موتورز و پژو-سیتروئن بر روی برخی مدل‌های مینی ون و شاسی‌بلند با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این دو کمپانی در سال 2013 تلاش داشتند تا معامله‌ای را با یکدیگر داشته باشند اما در نهایت این موضوع موفق نبود.

Opel Mokka

ادغام اوپل با پژو، سیتروئن و DS می‌تواند دومین گروه خودروسازی بزرگ اروپا را بعد از فولکس‌واگن خلق کند.

Opel Mokka 2015-01

اگر این معامله صورت بگیرد جنرال موتورز خروجی کامل از اروپا خواهد داشت مخصوصاً اینکه تصمیم انگلستان برای خروج از اتحادیه اروپا می‌تواند باعث کاهش فروش این گروه خودروسازی شود. از طرف دیگر پژو-سیتروئن شاهد فرصتی مناسب برای بزرگ‌تر شدن داشته و می‌تواند از مزیت مهندسی اوپل برخوردار شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *