هیولای بی‌آزار! معرفی تسلا مدل S الکتریک GT

هیولای بی‌آزار! معرفی تسلا مدل S الکتریک GT

در ادامه‌ی تیزری که ماه پیش منتشر شده، تسلا مدل S با مشخصات مسابقه‌ای در مراسم اتواسپورت بین‌المللی سال 2017 که در بیرمنگام انگلستان برگزار شده رونمایی شد. این خودرو در افتتاح فصل مسابقات قهرمانی الکتریک GT شرکت خواهد کرد. برای اولین بار است که این مسابقات برای خودروهای GT تمام الکتریکی برگزار می‌شود.

electric-gt-tesla-model-s-10

خودرویی که معرفی شد بر پایه‌ی مدل S P100S استاندارد ساخته شده اما کابین خودرو به‌صورت کامل تخلیه شده و برخی از سخت‌افزارهای آن حذف شده‌اند. نتیجه‌ی این کار کاهش وزن 500 کیلوگرمی است. گذر از خودروی استاندارد جاده‌ای به مدلی کاملاً مسابقه‌ای باعث شده تغییراتی در سیستم تعلیق و ترمزها به وجود آید و رول کیج نیز به خودرو اضافه شود.

electric-gt-tesla-model-s

تسلا مدل S مسابقه‌ای قدرت 778 اسب بخاری و گشتاور 995 نیوتون متری دارد. این قدرت چشمگیر باعث می‌شود خودروی موردبحث در 2.1 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. با این حساب شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت خودرو تنها 2 ثانیه است. برای مقایسه‌ای ساده باید گفت تسلا مدل S P100D استاندارد با وجود حالت Ludicrous شتاب 2.5 ثانیه‌ای دارد. حداکثر سرعت مدل مسابقه‌ای 250 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

electric-gt-tesla-model-s-03

electric-gt-tesla-model-s-02

electric-gt-tesla-model-s-01

راندن تسلا مدل S الکتریک GT لذت بسیار زیادی داشت و دیدن اینکه آینده‌ی مسابقات GT چگونه خواهد بود شگفت‌انگیز است. این مسابقات فرصتی خیال‌انگیز برای تماشاگران است و طرفداران قطعاً این مسابقات را از دست نخواهند داد.

electric-gt-tesla-model-s-08

electric-gt-tesla-model-s-11

electric-gt-tesla-model-s-09

electric-gt-tesla-model-s-07

electric-gt-tesla-model-s-04

electric-gt-tesla-model-s-06

electric-gt-tesla-model-s-05

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *