نگاهی به تصاویر رالی زیبای پکن به پاریس

نگاهی به تصاویر رالی زیبای پکن به پاریس

اگر قصد داشته باشید که یک مسیر رانندگی بین پکن و پاریس را از گوگل درخواست کنید، این غول موتور جستجو کاملاً مؤدبانه شما را با پاسخی این‌چنینی مواجه خواهد کرد: “متأسفانه، ما نمی‌توانیم مسیر رانندگی بین پکن، چین تا پاریس، فرانسه را محاسبه کنیم.” شما می‌توانید سوار یک هواپیما شوید یا یک مسیر برای رانندگی پیدا کنید؛ مثلاً شاید، رالی پکن تا پاریس.

peking-and-paris-01

سفر ماجراجویانه امسال درست از کنار دیوار چین در تاریخ ۱۲ ژوئن آغاز شد. شرکت‌کننده‌ها از طریق مغولستان به سمت شمال حرکت کرده و وارد روسیه شدند، سپس مسیر خود را به‌سوی غرب ادامه داده و پس از ورود به جمهوری بلاروس در خاک اروپا به سمت فرانسه رانندگی کردند. سی و شش روز پس از آغاز این سفر، خودروها به شهر پاریس رسیدند.

peking-and-paris-06

peking-and-paris-10

خودروهای شرکت‌کننده در این رالی به دو دسته تقسیم می‌شوند: مدل‌های Vintagent (تولید قبل از سال ۱۹۴۱) و مدل‌های کلاسیک (تولید قبل از سال ۱۹۷۵). در وب‌سایت این رالی گفته شده که خودروهای شرکت‌کننده باید بتوانند با نیازهای این برنامه سازگاری داشته باشند. درک کردن این موضوع کار سختی نیست. مسافرت بین دو قاره به چیزی بیشتر از جمع کردن کمی غذا و نوشیدنی نیاز دارد. شرکت‌کننده‌ها باید چادر، کیسه خواب، قطعات یدکی و چندین مورد دیگر را با خود به همراه داشته باشند. در طی این رالی مکانیک‌های حرفه‌ای همراه تیم‌ها وجود دارند تا در صورت نیاز به کمک خودروهای خراب بشتابند. خودروهایی با ارتفاع بالا و همچنین با قابلیت استفاده از بنزین نه‌چندان باکیفیت برای شرکت در این رالی توصیه می‌شود.

peking-and-paris-03

peking-and-paris-02

peking-and-paris-07

peking-and-paris-05

peking-and-paris-04

peking-and-paris-08

autoweek

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *