نگاهی آینده‌نگرانه به خودروی اسپورت دلورین

نگاهی آینده‌نگرانه به خودروی اسپورت دلورین

طرفداران دلورین DMC-12 باید از شنیدن خبر بازگشت این خودروساز خوشحال و هیجان‌زده باشند. به لطف اخذ مجوزهای لازم در سال 2015، این کمپانی قبلاً قبول سفارش‌ها را آغاز نموده و برای تولید خودرویی اسپورت در اواخر سال جاری آماده می‌شود.

delorean-dmc21-concept12

اما یک هنرمند استراتژی متفاوتی در ذهن خود داشته است. دانشجوی طراحی اوکراینی Yevheniy Bratchyk ایده و دید خود از یک DMC-12 را به تصویر کشیده است. او این خودرو را DMC12 می‌نامد و اگرچه طراحی خودرو برخی مؤلفه‌های خودروی اصلی و قدیمی را دارد اما رندرهای طراحی شده خودرو را مدرن ساخته است.

delorean-dmc21-concept8

در نمای جلوی عناصری همچون جلوپنجره‌ی افقی و جزئیات زردرنگ مه شکن‌ها باقی مانده‌اند. مجموعه‌ی چراغ‌های جلوی لیزری پشت جلوپنجره پنهان بوده و خودرو کلاً فرم نرم‌تری داشته و ظاهری جذاب را به نمایش می‌گذارد.

delorean-dmc21-concept4

delorean-dmc21-concept2

delorean-dmc21-concept11

delorean-dmc21-concept7

delorean-dmc21-concept10

Bratchyk می‌گوید: “کوپه‌ی فست بک دو نفره و کاملاً الکتریکی ما به همراه درب‌های گالوینگ خود یادآور مدل افسانه‌ای DMC-12 است.”

delorean-dmc21-concept9

delorean-dmc21-concept5

delorean-dmc21-concept3

delorean-dmc21-concept1

delorean-dmc21-concept6

هرچند دلورین جدید شبیه کانسپتی که اینجا می‌بینیم نخواهد بود اما خب این یک تمرین جذاب بوده است. شاید کمپانی دنبال خودروی اسپورت جذابی باشد اما بهتر است چیزی شبیه همین رندرها را بسازد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *