بنتلی کانتیننتال 2018 جدید با طراحی عضلانی‌تر

بنتلی کانتیننتال 2018 جدید با طراحی عضلانی‌تر

تصاویر انحصاری نشان می‌دهند که بنتلی کانتیننتال جدید در هنگام عرضه در سال 2018 ظاهری عضلانی‌تر به همراه قدرت بیشتر و راندمان بالاتر خواهد داشت.

bentley-continental-gt-01

علیرغم به‌روزرسانی‌های وسیعی که روی بنتلی کانتیننتال کنونی صورت گرفته، حدود 13 سال از عمر این خودرو می‌گذرد و طراحی، تکنولوژی و معماری آن بدون تغییر باقی مانده است؛ اما با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این خودرو در سال 2018 همه‌ی موارد تغییر خواهند کرد و با خودرویی قدرتمندتر، کم‌مصرف‌تر و لوکس‌تر طرف خواهیم بود.

bentley-continental-gt-02

اما در این بخش از بازار رقبا بیشتر و بهتر شده‌اند و بنتلی باید برای در دست گرفتن بازی با محصولی بسیار بهبود یافته تر وارد میدان شود. خودرویی که تصاویر جاسوسی و انحصاری آن را مشاهده می‌کنید.

bentley-continental-gt-08

تغییر کلیدی نسل جدید کانتیننتال بازطراحی تکنولوژی شاسی است. پلتفرم MSB که اولین بار در پانامرای جدید بکار رفته به‌طور قابل‌توجهی سبک‌تر از معماری نسل کنونی است. احتمالاً نسل جدید GT کاهش وزن 150 کیلوگرمی خواهد داشت که این امر به لطف بدنه‌ی آلومینیومی جدید، شاسی و پیشرانه‌های تازه است. مدل‌های پرچم‌دار از پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری 600 اسب بخاری که اولین بار در شاسی‌بلند بنتایگا ظاهر شده استفاده خواهند کرد. پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو نیز برای مدل‌های پایین‌تر در دسترس خواهد بود.

bentley-continental-gt-07

مدیرعامل بنتلی وولفگانگ دورهایمر قبلاً اعلام کرده که تمایل به عرضه‌ی نسخه‌ی پلاگین هیبرید نسل جدید کانتیننتال وجود دارد بنابراین انتظار می‌رود این خودرو از قوای محرکه‌ی پانامرا E هیبرید که ترکیبی از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو و واحدی الکتریکی با قدرت مجموع 455 اسب بخار است استفاده کند.

bentley-continental-gt-06

بنتلی همچنین برای اولین بار گزینه‌ی عرضه‌ی کانتیننتال دیزلی را دارد. پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربوی دیزلی بنتایگا می‌تواند خریداران کنونی را به سمت خود بکشد، خریدارانی که نه‌تنها کاهش هزینه‌ها را می‌خواهند بلکه مراجعه‌ی کمتر به پمپ سوخت را نیز خواهان هستند.

bentley-continental-gt-05

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهد که این کوپه از انحناهای کانسپت EXP 10 نشان داده شده در نمایشگاه ژنو سال پیش الهام گرفته است. مدل کانسپت به عنوان یک خودروی اسپورت دو نفره تولید خواهد شد و احتمالاً نام Barnato را خواهد داشت.

bentley-continental-gt-04

دماغه‌ی پایین‌تر، کاپوت عضلانی‌تر و چراغ‌های جلوی دوبخشی LED از تغییرات نمای جلو هستند به علاوه بخش عقبی خاص بنتلی به همراه خط سقف آبشاری در تصاویر قابل تشخیص هستند.

bentley-continental-gt-03

نسل جدید کانتیننتال GT اول از مدل GTC وارد بازار خواهد شد. این مدل روباز که در هنگام تست‌های GT رؤیت شد اندکی پس از برادر خود عرضه خواهد شد و تغییراتی بصری و تکنولوژیک خواهد داشت. بعدتر با عرضه‌ی نسل جدید سدان فلایینگ اسپور طیف محصولات بنتلی گسترش خواهد یافت.

Bentley EXP 10 Speed 6 concept
Bentley EXP 10 Speed 6 concept

منبع: autoexpress

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *