نبرد غول‌ها: رویارویی آئودی Q8 و ب‌ام‌و X7

نبرد غول‌ها: رویارویی آئودی Q8 و ب‌ام‌و X7

همین چند روز پیش بود که خبر مربوط به رونمایی از کانسپت آئودی Q8 در نمایشگاه خودروی دیترویت در پدال منتشر شد. آئودی Q8 در میان شاسی بلندهای این شرکت بالاترین جایگاه را خواهد داشت و شاید در بین کل محصولات این شرکت نیز به عنوان پرچم‌دار مطرح باشد. این خودرو دارای بهترین تکنولوژی‌ها خواهد بود و لوکس‌ترین محصول آئودی به شمار خواهد رفت؛ بنابراین، طبیعتاً ما درباره‌ی آن هیجان‌زده هستیم. هرچند آئودی تنها برندی نیست که یک شاسی‌بلند بزرگ، سه ردیفه و تکنولوژیک و لوکس خواهد ساخت چراکه ب‌ام‌و نیز در حال توسعه شاسی‌بلند X7 است.

q8-x7

هر دو خودروی یاد شده پرچم‌دار تکنولوژی و اشرافیت برندهای خود خواهند بود؛ و درحالی‌که ما هیچ اطلاعات رسمی درباره‌ی این دو خودرو نداریم، بیایید برای لذت هم که شده نگاهی به دو خودرو بیندازیم.

audi-q8-study-1

ما می‌دانیم که آئودی Q8 بیشتر به سوی تکنولوژی گرایش داشته و آخرین تجهیزات رانندگی خودکار در این خودرو دیده خواهد شد. آئودی Q8 همچنین از توربوشارژر الکتریکی، سیستم ضد لغزش و سیستم الکتریکی 48 ولت که از باتری لیتیوم یون موجود در صندوق‌عقب و… استفاده خواهد کرد. این خودرو احتمالاً از همان تجهیزات لوکس بکار رفته در آئودی A8 آینده سود خواهد برد.

2018 BMW X7 Render
2018 BMW X7 Render

new-bmw-x7-spy-shots-9

audi-q8-test-mule3

audi-q8-study-2

bmw-x7-render

bmwblog

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *