جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و X5

جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و X5

ب‌ام‌و به کارهای توسعه‌ای خود روی نسل آینده‌ی شاسی بلندهایش ادامه می‌دهد و پس از اینکه چندی پیش ما X3 را نشان دادیم حال نوبت X5 است که با فرم بدنه‌ی نهایی و تولیدی خود شکار عکاسان صنعتی شود.

2018-bmw-x5-1

تنها پوششی نازک از کاورها روی خودرویی که در تصاویر می‌بینید وجود دارد. اجازه ندهید که کاورهای هوشمندانه شما را گیج کنند زیرا عناصری که روی چراغ‌های عقبی دیده می‌شوند واقعی نبوده و در نمونه‌ی نهایی دیده نخواهند شد. مجموعه‌ی جلوپنجره‌ی کلیوی بزرگ‌تر به همراه نمای جلوی واضح‌تر باعث شده‌اند تا X5 جدید را دینامیک‌تر بدانیم.

2018-bmw-x5-13

همانند جدیدترین ساخته‌های ب‌ام‌و، مدل جدید X5 نیز بر پایه‌ی پلتفرم مدولار CLAR سری 5 و 7 ساخته خواهد شد. معنی سخن این است که نسل جدید این خودرو نه تنها مستحکم‌تر خواهد بود بلکه به‌طور قابل‌توجهی وزن کمتری خواهد داشت. انتظار می‌رود این خودرو نسبت به نسل قبلی 250 تا 300 کیلوگرم سبک‌تر باشد.

2018-bmw-x5-10

استفاده از پلتفرم جدید همچنین به این معناست که نسل جدید X5 با قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی سازگار خواهد بود. در این خودرو طیف وسیعی از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی 4 تا 8 سیلندر استفاده خواهد شد.

2018-bmw-x5-7

البته پس از عرضه‌ی نسخه‌ی استاندارد شاهد تولید مدل سطح بالای M خواهیم بود و باور بر این است که از همان قوای محرکه‌ی M5 سود خواهد برد. انتظار می‌رود پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت بالای 600 اسب بخار زیر کاپوت این خودرو جا خوش خواهد کرد.

2018-bmw-x5-4

ب‌ام‌و نسل جدید X5 را در سال 2018 تولید کرده و مدل پرچم‌دار X7 نیز یک سال بعدتر به بازار خواهد آمد.

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *