معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر

معرفی لامبورگینی اوراکان LP580-2 اسپایدر

سلطان سَنت آگاتا قصد دارد به‌زودی گونه روباز اوراکان دیفرانسیل عقب یا همان LP580-2 را وارد کارزار رقابت کند.

lamborghini-spider-huracan-4

lamborghini-spider-huracan-3

این نسخه که در نمایشگاه لس‌آنجلس به نمایش درآمد، دو اختلاف عمده با انواع چهار چرخ محرک دارد: شکل خاص سپرهای عقب و جلو و تفاوت ناچیز قسمت مرکزی بخش عقب؛ تقسیم وزن (1509 کیلوگرم) چهل درصد محور جلو و شصت درصد محور عقب که از کم‌فرمانی‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

lamborghini-spider-huracan-7

lamborghini-spider-huracan-6

پشت صندلی‌ها زیر درپوش آب‌ششی، همان بلوک 5.2 لیتری ده سیلندر V شکل تنفس طبیعی آرمیده که بنا بر رسم پیشین، 572 اسب بخار قدرت (580 PS) قدرت تولید می‌کند تا گاو بی افسار ایتالیایی در 3.6 ثانیه (0.2 ثانیه کندتر از گونه کوپه) به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یافته و تا 319 کیلومتر بر ساعت (198 مایل بر ساعت) پیش برود.

lamborghini-spider-huracan-5

تعلیق بازوی جناغی دوبل در هر چهار چرخ بدون تغییر باقی مانده و طبق معمول نمونه مگنِتورئالاجیکال نیز قابل سفارش است. سقف پارچه‌ای طی تنها هفده ثانیه و حداکثر تا سرعت 50 کیلومتر بر ساعت، باز و بسته می‌شود. جعبه‌دنده هفت سرعته دو کلاچه لامبورگینی موسوم به داپیا فریزیونه (Doppia Frizione) گشتاور 639 نیوتون‌متری را به چرخ‌های عقب می‌برد. نسخه به‌روزرسانی‌ شده سامانه فرمان‌پذیری پویای لامبورگینی نیز رام بودن آن را تضمین می‌کند.

lamborghini-huracan-rear-wheel-drive-spyder-02

lamborghini-huracan-rear-wheel-drive-spyder

lamborghini-spider-huracan-1

lamborghini-spider-huracan-2

evo

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *