تصاویر جاسوسی جدید از لامبورگینی اوراکان سوپرلگرا

تصاویر جاسوسی جدید از لامبورگینی اوراکان سوپرلگرا

دو روز پیش وب‌سایت Carscoops تصاویر جاسوسی تازه‌ای از یک لامبورگینی اوراکان پروتوتایپ با پوشش بدنه کامل و در حال آزمایش در آب‌وهوای برفی منتشر کرد.
به نظر می‌رسد این خودروساز با عزم جدی توسعه نمونه قوی‌تری از اوراکان را دنبال کرده و طی مدت اخیر پیوسته در حال انجام بررسی‌ها و آزمایش‌های گوناگون بوده است.

lamborghini-huracan-superleggera-2

نسخه جدید این گاو خشمگین چه مطابق گذشته با پسوند سوپرلگرا (Superleggera) عرضه شود چه نام دیگری داشته باشد، فرقی نمی‌کند. چیزی که هویداست این است که همزمان وزن کمتر و قدرت بیشتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت و تجربه رانندگی به مراتب هیجان انگیزتری را ارائه خواهد کرد.

lamborghini-huracan-superleggera-9

نگاهی به تصاویر می‌اندازیم. نمونه موجود در تصویر کیت بدنه کاملاً متفاوتی داشته و باله بسیار بزرگی (از نوع ثابت) در عقب آن نصب شده است. ورودی‌های هوای حجیم، دیفیوزر غول‌آسا و بسیار گیرا، قرارگیری خروجی‌های سامانه اگزوز در مرکز و رینگ‌های کاملاً جدید موسوم به center-lock نیز سایر خصائص آن را تشکیل می‌دهند.

lamborghini-huracan-superleggera-7

در بخش فنی انتظار داریم گونه بهینه‌سازی شده همان پیشرانه 5.2 لیتری 10 سیلندر تنفس طبیعی با خروجی نزدیک به 650 اسب بخار (یا حتی بیشتر) مورد استفاده قرار گیرد. این افزایش قدرت در کنار کاربرد گسترده فیبر کربن و سایر مواد سبک‌وزن و نیز سامانه تعلیق و ترمزهای قوی‌تر قطعاً مجموعه جذابی را تشکیل خواهد داد که می‌تواند همانند گالاردو سوپرلگرا توجه زیادی را به خود جلب کند.

lamborghini-huracan-superleggera-5

لامبورگینی اوراکان تقویت‌شده سال 2017 رسماً رونمایی خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *