فولکس واگن سوسک 2012

فولکس واگن سوسک 2012

خودرو افسانه ای بیتل Beetle که آن را می توان یادگار رایش سوم دانست، برای سال 2012 نیز می تواند هواداران خود را سر ذوق بیاورد. این خودرو کوچک و دوست داشتنی ، برخلاف ظاهر کلاسیک خویش، بسیار مدرن و جالب و هیجان برانگیز است. با سوار شدن بر آن هنوز نگاهها به سمت شما می چرخند و شاید لبخندی با چاشنی نوستالژی و خاطرات قدیمی نیز بر لبان بینندگان ظاهر شود.

فولکس واگن بیتل مدل 2012
فولکس واگن بیتل مدل 2012

آخرین نسل از فولکس بیتل که در ایران به قورباغه ای معروف شده اند با اندازه های بزرگتر (180 سانتیمتر عرض و 428 سانتی متر طول و 148 سانتی متر ارتفاع) به بازار خواهد آمد. چهره اتوموبیل تفاوت چندانی نکرده است. با این حال تغییرات در چراغها شامل افزودن لامپهای LED مخصوص روز، هواکشهای سپر متفاوت، چراغهای عقب شبیه پورشه و رینگهای اسپرت جدید، کمی چهره آن را خشن تر و اسپرت تر نموده اند.

فولکس واگن سوسک 2012

فولکس واگن سوسک 2012

طراحی داخل اطاق و کنسول کاملاً متفاوت شده و بیشتر شبیه دیگر مدلهای فولکس شده است.
در آمریکا که یکی از عمده ترین بازارهای این خودرو می باشد، یک موتور توربودیزل 2 لیتری 140 اسبی به همراه یک گیربکس 6 سرعته دستی روی آن قرار می گیرد.

فولکس واگن سوسک 2012

یک موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری بنزینی با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز قابل انتخاب است. البته در سایر بازارها نظیر استرالیا و آسیا طیف موتورهای قابل انتخاب بسیار گسترده تر خواهند بود.

فولکس واگن سوسک 2012

دیدن خودروهای مرگ ناپذیری نظیر پورشه 911 یا فولکس بیتل در دنیایی که خودروها هر چهار یا پنج سال یکبار نسل عوض می کنند و کاملاً چهره تازه ای پیدا می کنند کمی غریب است. اما خریداران این خودروها نیز می دانند که ماشین آنها چیزی از رقبای مد روز کم ندارد بلکه همانند جواهری تراش خورده و قالی پا خورده ای می ماند که ارزش آن را هر کس در نمی یابد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *