نسل بعدی ویرون با شتاب 1.8 ثانیه؟!

نسل بعدی ویرون با شتاب 1.8 ثانیه؟!

این روزها شایعات آنقدر دربارهٔ نسل آیندهویرونزیاد است که باور کردن آن‌هاواقعاًسخت است شاید هم غیر قابل اطمینان باشد،اما به تازگی اخبار جالبیدر بارهٔنسل جدید هیولا به گوش می‌رسد که کمی گیج کننده است.این اخبار از نشریهٔ خودروی اکسپرس بریتانیایی به دست آمده است.

Bugatti Veyron Grand Sport
Bugatti Veyron Grand Sport

مهندس ارشد بوگاتیاین‌چنینمی‌گوید: ما در حال خلق خودروییخارق‌العادههستیم و در چالشی بزرگ قرار گرفته‌ایم، یکی از این چالش‌ها کاهش وزنویروناست که حتی به دنبال تولید رینگ‌های تمامو فیبرکربنی هستیم، همچنین باید فکری به حال محیط زیست هم بکنیم.
قدرت بیشتر-سرعت بالاتر. در مصاحبهٔ این نشریه با مهندس ارشد بوگاتی جنسشولنبرگ، تنها با گفتن حداکثر سرعت 465 کیلومتر قند در دل همه آب کرد!! وی قدرت این خودرو را 1600 اسب بخار اعلام کرد و گفت که این ابر خودرو 0تا100 کیلومتر را تنها در 1.8 ثانیه طی می‌کند.
این خودرو از سیستم ترکیبی پورشهاسپایدر918استفاده خواهد کرد.موتور عظیم این خودرو 9.6لیتر حجم خواهد داشت آرایش آن هم Wاست که دارای 16 سیلندر است.

Bugatti Veyron Centenaire
Bugatti Veyron Centenaire

تنها مشکل این خودرو می‌تواند وزنش باشد،مهندسان بوگاتی در حال تلاش بر روی حل این مشکل هستند.
این خودرو یا بهتربگویمابر خودرو در نمایشگاه فرانکفورت سال آینده رونمایی می‌شود پس هنوز باید برای دیدن عکس‌های آن صبر کنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *