عملکرد ناامیدکننده فورد موستانگ در تست‌های یوروانکاپ

عملکرد ناامیدکننده فورد موستانگ در تست‌های یوروانکاپ

فورد موستانگ در جدیدترین تست‌های تصادف یوروانکاپ عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و توانسته تنها 2 ستاره‌ی ایمنی به دست آورد.

ford-mustang-euro-ncap-4

اولین مشکلات این خودرو در تست برخورد جلو نمایان شده است، زمانی که کیسه‌های هوای جلو برای محافظت کامل از سرنشینان به میزان کافی باز نشده‌اند.

ford-mustang-euro-ncap-9

این نتایج ناامیدکننده با ریسک بالای جراحات شکمی در تست تصادف کامل از جلو و جراحات سر در تصادف کناری ادامه یافته است. نبود تکنولوژی‌های ایمنی برای بازار اروپا از دیگر دلایل این عملکرد ضعیف بوده است.

ford-mustang-euro-ncap-1

Michiel van Ratingen دبیرکل یوروانکاپ می‌گوید:

فورد انتظار تست موستانگ توسط یوروانکاپ را نداشت و تکنولوژی ایمنی مناسب را که در دسترس مشتریان آمریکایی قرار دارد در بازار اروپا عرضه نکرده است. چنین نگرشی نسبت به بحث ایمنی می‌تواند مشتریان فورد را با دردسر مواجه کند، خواه آن‌ها در حال خرید یک خودروی عضلانی پرقدرت باشند یا در حال خرید یک خودروی خانوادگی.

ford-mustang-euro-ncap-2

ford-mustang-euro-ncap-3

ford-mustang-euro-ncap-7

Ratingen اضافه می‌کند:

ما از هر نوع بهبودی استقبال می‌کنیم و به دنبال تست مدل فیس لیفت شده هستیم. هرچند اگر موستانگ خواهان نتیجه‌ی بسیار بهتری است باید به‌روزرسانی‌های اساسی داشته باشد. ما امیدواریم که فورد تغییرات موردنیاز را در نسل‌های آینده‌ی موستانگ اعمال کند.

ford-mustang-euro-ncap-6

ford-mustang-euro-ncap

ford-mustang-euro-ncap-8

جیمز گوودوین مدیرعامل ANCAP می‌گوید:

این نتیجه برای چنین خودروی جدید و محبوبی شوکه کننده است. ایمنی سرنشینان بالغ، کودکان و توانایی پیشگیری از برخورد اساس رتبه‌بندی ما را تشکیل می‌دهند و موستانگ در همه‌ی این بخش‌ها کم آورده است.

[دانلود ویدئو]

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *