عرضهٔ ام‌جی GS فیس‌لیفت در بازار چین

عرضهٔ ام‌جی GS فیس‌لیفت در بازار چین

چند وقت پیش بود که تصاویری جاسوسی و غیررسمی از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ام‌جی GS منتشر شد و حالا این خودرو در بازار چین عرضه شده است. قیمت GS فیس‌لیفت از 98,800 یوآن (14,200 دلار) آغاز شده و نهایتاً به 168,800 یوآن (24,300 دلار) می‌رسد. فیس‌لیفت GS نسبتاً گسترده بوده و شامل یک جلوپنجرهٔ جدید، چراغ‌های جدید، سپرهای جدید و فضای داخلی بروز شده می‌شود.

mg-fl-china-1

برای GS مانند قبل دو پیشرانهٔ مختلف ارائه می‌شود که هر دو از نوع توربوشارژ هستند. پیشرانهٔ اول یک واحد 1.5 لیتری با 170 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور است و دومی یک نمونهٔ 2 لیتری با 220 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور. گیربکس‌ها هم شامل شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ DCT اتوماتیک می‌شود.

mg-fl-china-7

در داخل GS جدید هم شاهد تغییرات نسبتاً زیادی هستیم که شامل فرمان اسپرت، کنسول وسط کاملاً جدید، اهرم تعویض دندهٔ جدید و صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر می‌شود. این نمایشگر که در اندازه‌های 6 تا 8 اینچی ارائه می‌شود، دارای سیستم‌عامل InkaNet بوده و با کارپلی اپل هم سازگاری دارد. در کل هرچند این فیس‌لیفت پیشرفت بسیار بزرگی برای GS بوده است اما بازهم بعید به نظر می‌رسد که کسی بجای رووی R5، ام‌جی GS را انتخاب کند آن‌هم به خاطر این سیستم اطلاعاتی-سرگرمی احمقانهٔ GS است.

mg-fl-china-8

mg-fl-china-3

mg-fl-china-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *