فیس لیفت سورنتو معرفی شد

فیس لیفت سورنتو معرفی شد

نسل دوم کیا سورنتو که از سال 2009 وارد خط تولید شده، به نیمه عمر خود رسیده است. بنابراین فیس لیفت و تغییراتی در چهره و مشخصات این خودرو داده شده تا بتواند برای دو سه سال آینده، همچنان در کورس رقابت باقی بماند.

Kia Sorento facelift 2013
Kia Sorento facelift 2013

سورنتوی ارتقا یافته با مهندسی مجدد، بهبود مصرف سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را درپی دارد. بعلاوه سواری و هندلینگ آن نیز بهبود یافته اند. در نمای بیرونی تغییرات اندکی را شاهد خواهیم بود. طراحی مجدد سپر جلو و عقب به همراه نورافکن و LED های جدید یکپارچه با چراغهای جلو و عقب و چرخهای جدید از جمله رینگهای آلیاژی 19 اینچی جدید از تغییرات محسوس ظاهری سورنتو می باشند.

2013 Kia Sorento rear
2013 Kia Sorento rear

در فضای داخلی با استفاده از مواد مرغوبتر، LCD بزرگ مرکزی با صفحه نمایش 7 اینچی، سقف پانورامیک بزرگتر و کنسول جدید، تغییرات مورد نظر اعمال شده اند. سورنتو در دو مدل 5 یا هفت نفره و با تریم های پارچه ای یا چرم سیاه یا ترکیب هر دو قابل انتخاب خواهد بود.
کیا سورنتوی نسل دوم از سال 2009 تاکنون یکی از محبوبترین شاسی بلندهای اندازه متوسط بازار بوده و 620 هزار دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. از این تعداد بیش از 130 هزار دستگاه در ایالات متحده فروخته شده که سال گذشته عنوان پرفروشترین مدل کیا را برای دومین سال پیاپی هم به دنبال داشت.

2013 Kia Sorento front
2013 Kia Sorento front

قیمت گذاری این خودرو به پاییز و هنگام ورود آن به بازار موکول شده است. اما ممکن است همانند خودروهای 2013 هیوندای و کیا که با افزایش قیمت همراه بوده اند، شاهد افزایش قیمت این مدل نیز باشیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *