شکار پروتوتایپ نسل دوم مرسدس بنز GLA توسط عکاسان

شکار پروتوتایپ نسل دوم مرسدس بنز GLA توسط عکاسان

تنها سه هفته پس از رونمایی فیس لیفت 2017 مرسدس بنز GLA، نمونه پروتوتایپ و در حال آزمایش نسل دوم آن البته با پوشش استتاری کامل، شکار عکاسان صنعتی شد.

2020-mercedes-gla-mule-10

همچنان که از تصاویر پیداست، مدل پروتوتایپ هم‌اکنون آزمایش‌های مخصوص آب‌وهوای سرد و سطوح یخی و برفی را می‌گذراند و نمی‌توان انتظار داشت که به همین زودی روی خط تولید برود.

2020-mercedes-gla-mule-12

درواقع ارائه نسخه فیس لیفت را می‌توان حرکت هوشمندانه‌ای از جانب مرسدس بنز برشمرد، چراکه بدین‌وسیله می‌تواند نسل کنونی GLA را همچنان تازه و به‌روز نگه‌ دارد و فروش خوب آن را تا زمان ارائه مدل جدید حفظ کند.

2020-mercedes-gla-mule-5_1

این کلاس نخستین بار اواخر سال 2013 (با مدل 2014) به‌عنوان نسخه کراس‌اوور کلاس A راهی بازار شد و نمایندگی سلطان اشتوتگارت را در گروه کراس‌اوورهای کامپکت لوکس بر عهده گرفت. طی این مدت رقابت سختی با ب‌ام‌و X1، آئودی Q3 و اینفینیتی QX30 داشت و هم‌اکنون نیز یکی از اصلی‌ترین مهره‌های کمپانی در راستای توسعه مدل‌های کامپکت و کراس‌اوور به شمار می‌رود.

2020-mercedes-gla-mule-2_1

طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد نسل دوم مرسدس بنز GLA حوالی سال 2019 یا 2020 با قوای فنی 4 سیلندر توربو وارد بازار شود. بلوک مذکور همانند نسل کنونی ظرفیت دریافت برنامه‌ریزی‌های مختلف و تحویل خروجی‌های متفاوت را داشته و می‌تواند از مدل پایه گرفته تا نسخه‌های آاِم‌گ را به‌راحتی تغذیه کند. همچنین با توجه به برنامه‌های کمپانی برای مدل‌های آتی، عرضه یک نسخه هایبرید، پلاگ-این هایبرید یا تمام الکتریکی نیز کاملاً محتمَل است.

2020-mercedes-gla-mule-9

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *