فیس‌لیفت مرسدس بنز GLA برای سال جدید

فیس‌لیفت مرسدس بنز GLA برای سال جدید

مرسدس بنز GLA که بیش از سه سال است که در خط تولید قرار دارد به منظور حفظ فاکتورهای رقابتی خود در کلاس کراس اوورهای لوکس به‌روزرسانی کوچکی را در میانه‌ی عمر خود دریافت می‌کند. تغییرات صورت گرفته محدود بوده و طراحان مرسدس تنها در سپرها دست برده و جراحی سبکی را روی آن انجام دهند. چراغ‌های جلو و عقب نیز از گرافیک جدیدی سود برده است.

mercedes-benz-gla-class-refresh-spy

همین داستان در کابین خودرو نیز برقرار بوده اما مرسدس تصمیم داشته با معرفی تریم ها و رنگ‌های جدید روح خودرو را تازه‌تر کند. در این میان آپشن های بیشتری نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. به‌روزرسانی سیستم اطلاعات سرگرمی نیز در دستور کار بوده و سیستم انتخاب دینامیک به همراه دامپرهای تطبیقی نیز در مدل‌های مختلف GLA به‌صورت استاندارد قرار می‌گیرد. البته تنها استثنا به مدل پایه بازمی‌گردد که فاقد سیستم یاد شده است.

mercedes-benz-gla-class-refresh-spy02

اما در بازه‌ی انتهایی مدل‌ها، نسخه‌ی فول GLA 45 قرار دارد که انتظار می‌رود از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با قدرت 375 اسب بخاری و گشتاور 475 نیوتون متری سود ببرد. این پیشرانه با دیگر مدل‌های AMG خانواده‌ی A کلاس مشترک است. قدرت خودرو از طریق سیستم 4Matic و با گیربکس 7 سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. با توجه به مشخصات ذکر شده این کراس اوور قدرتمند قادر است در 4.3 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد و البته حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

mercedes-benz-gla-class-refresh-spy01

مرسدس بنز GLA فیس لیفت در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی خواهد شد. فروش خودرو نیز اندکی پس از نمایش آن شروع خواهد شد. به عنوان یادآوری باید گفت نقشه‌ی راهی که ماه جولای سال پیش آشکار شد برنامه‌های مرسدس برای رونمایی از GLA کوپه در سال 2017 را نشان داد اما حالا این موضوع خارج از دستور بوده و GLA فیس لیفت جای آن را گرفته است. هرچند شایعاتی درباره‌ی تولید GLA کوپه در سال 2019 وجود دارد؛ اما برای سخن گفتن درباره‌ی این خودرو هنوز زود است.

mercedes-benz-gla-class-refresh-spy04

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *