شکار مرسدس-آاِم‌گ GT سدان در حال آزمایش!

شکار مرسدس-آاِم‌گ GT سدان در حال آزمایش!

به‌تازگی یکی از عکاسان وب‌سایت Autowek.nl تصاویری از یک مرسدس بنز در حال آزمایش تهیه کرده که به نظر می‌رسد پروتوتایپ GT سدان باشد!
نکته جالب درباره تصاویر مذکور این است که خودروی موردبحث در بعضی زوایا شباهت‌هایی هم به نسل آینده کلاس CLS دارد اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که زبان طراحی با سبک و سیاق CLS متفاوت بوده و نمی‌تواند متعلق به نسل جدید آن باشد.

mercedes-amg-gt4-8

ستون C شیب بسیار زیاد و بخش انتهایی بدنه ارتفاع کمتری دارد. چراغ‌های عقب باریک‌تر و پهن‌تر هستند. دماغه هم رو به بالا بوده و عمودی‌تر به نظر می‌رسد.

mercedes-amg-gt4-7

اگر این خودروی ناشناس را با کانسپت مرسدس-آاِم‌گ GT مقایسه کنید خواهید دید که بجز طول کمتر سقف و ستون C متفاوت، باقی موارد کاملاً یکسان بوده و عملاً هیچ اختلافی به چشم نمی‎‌خورد. از طرفی نشان LB روی بدنه، خروجی‌های چهارگانه سامانه اگزوز و دیسک‌های بزرگ ترمز نیز گواه روشنی بر ارتباط مستقیم آن با آفالتِرباخ (Affalterbach) هستند.

mercedes-amg-gt4-1

طبق اطلاعات موجود این نسخه اولین نمونه آزمایشی GT4 بوده و احتمالاً طی ماه‌های آینده تصاویر بیشتری از آن خواهیم دید. همان‌طور که می‌دانید مدل تولیدی نهایی در بازار بین‌المللی رقیب امثال پورشه پانامرا بوده و با توجه به قوای هایبرید مدل مفهومی شامل بلوک بنزینی 4 لیتری V8 و موتور برقی و توان مجموع برابر با 816 اسب بخار، احتمالاً قلب بسیار قدرتمندی هم خواهد داشت. حدس می‌زنیم رونمایی رسمی آن نیز حوالی سال 2019 میلادی (98 خورشیدی) انجام شود.

mercedes-amg-gt4-3

mercedes-amg-gt4-5

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *