رونمایی از نسخه خاص و تولید محدود نیسان ناوارا

رونمایی از نسخه خاص و تولید محدود نیسان ناوارا

نیسان به‌طور رسمی از نسخه‌ی خاص ناوارا در موتور شو بروکسل بلژیک رونمایی کرد.
این نسخه‌ی خاص نام ناوارا Trek-1° را به خود گرفته است. نام این پیکاپ تراک از منطقه جغرافیایی صحرای Navarre اسپانیا گرفته شده که طول جغرافیایی 1 درجه را دارد.

Nissan Navara Trek-1آ°

تنها 1500 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و همه‌ی آن‌ها فرم بدنه‌ی دو کابین را خواهند داشت.

Nissan Navara Trek-1آ°

این تراک ویژه که بر مبنای تریم فول تکنا ساخته می‌شود رنگ بدنه‌ی مشکی متالیک یا سفید صدفی خواهد داشت که این رنگ سفید برای اولین بار در ناوارا عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به لامپ‌های LED واقع شده روی سقف، میله‌ی اسپورت مشکی، کاور محفظه بار جدید و هوشمند ساخته شده از پلاستیک سفید یا سیاه و رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی اشاره کرد. خریداران می‌توانند این خودرو را با سانروف، صندلی‌های چرمی گرم شونده در جلو و صندلی برقی راننده با تنظیم در 8 جهت سفارش دهند. دیگر آپشن های خودرو عبارت‌اند از میله‌ی یدک کشی، قفل دیفرانسیل و لاستیک زاپاس فول سایز.

Nissan Navara Trek-1آ°

نیروبخش ناوارا Trek-1° پیشرانه‌ی دیزلی 2.3 لیتری توئین توربو با دو خروجی 158 یا 187 اسب بخاری است که به گیربکس‌های 6 سرعته ی دستی یا 7 سرعته ی اتوماتیک متصل می‌شود. البته گیربکس اتوماتیک تنها در نسخه‌ی 187 اسبی قابل سفارش است. سیستم چهارچرخ محرک نیز به‌صورت استاندارد در خودرو نصب شده است.

Nissan Navara Trek-1آ°

نیسان پیش از این اسب کاری ویژه‌ی خود را در بلژیک عرضه کرده و در هفته‌های آینده نیز شاهد ارائه‌ی آن در دیگر کشورهای اروپایی خواهیم بود.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *