همه چیزهایی که درباره فورد رنجر 2019 می‌دانیم

همه چیزهایی که درباره فورد رنجر 2019 می‌دانیم

شش سال از ورود فورد رنجر به بازار خودروی آمریکا می‌گذرد و اگرچه این خودرو از پلتفرمی جدید و بازنگری‌هایی در طول حیات خود سود برده اما در سال 2019 ما شاهد عرضه‌ی نسل جدید این خودرو خواهیم بود.

2018-ford-ranger-for-us-rendering

فورد رنجر رقبایی چون شورلت کلرادو، جی ام سی کانیون و تویوتا تاکوما را پیش روی خود دارد. برخلاف هوندا ریجلاین، رنجر از ساختار body-on-frame استفاده خواهد کرد و پلتفرم کنونی T6 با تغییراتی اندک ساختار خودرو را شکل خواهد داد. این همان پلتفرمی است که در برانکوی جدید نیز بکار خواهد رفت. انتظار می‌رود نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک رنجر در دسترس باشند.

2019-ford-ranger-announcement

ظاهر کلی خودرو خیلی متفاوت از رنجر کنونی مختص اروپا نخواهد بود هرچند گفته شده که تراک جدید بازنگری طراحی قابل توجهی خواهد داشت و نمای نزدیک به F-150 را به دست خواهد آورد. گفته می‌شود نسخه‌های Crew Cab و Super Cab رنجر در دسترس مشتریان خواهد بود. نسخه‌ی اولی که به عنوان تراک خانوادگی شناخته می‌شود شاید طویل‌تر از F-150 پایه باشد. نسخه‌ی Super Cab نیز به عنوان تراک کاری بازاریابی خواهد شد. همچنین احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی آفرود رنجر برای مقابله با کلرادو ZR2 کنونی وجود دارد.

2015-ford-ranger-wildtrak

شایعات بیان می‌دارند پیشرانه‌ی 6 سیلندر تنفس طبیعی و نسخه‌ی 4 سیلندر اکوبوست در رنجر جدید قابل سفارش خواهند بود و در نهایت امکان ارائه‌ی پیشرانه‌ی 5 سیلندر دیزلی برای بازار اروپا وجود دارد. گفته شده مصرف سوخت این خودرو بهتر از F-150 خواهد بود و انتظار می‌رود این خودرو از گیربکس 10 سرعته جدید فورد استفاده کند.

ford-ranger-wildtrak

همانند برانکوی جدید، نسل بعدی رنجر نیز در کارخانه‌ی وین میشیگان ساخته خواهد شد و البته گفته شده مراحل مهندسی و توسعه‌ی این خودرو در مرکز مهندسی آسیا پاسیفیک ویکتوریای استرالیا طی شده است.

2015 Ford Ranger

بر پایه‌ی رقبای کنونی، گفته شده بهای رنجر جدید حدود 25 هزار دلار خواهد بود. با سفارش آپشن ها احتمالاً بهای خودرو مرز 30 هزار دلار را رد خواهد کرد و در نهایت نسخه‌ی آفرود رنجر بهای 40 هزار دلاری خواهد داشت.

2016 Ford Ranger
2016 Ford Ranger

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *