روزهای نه‌چندان خوب مک‌لارن در تست‌های پیش فصل فرمول 1

روزهای نه‌چندان خوب مک‌لارن در تست‌های پیش فصل فرمول 1

اولین سری تست‌های 4 روزه‌ی پیش فصل فرمول 1 در سال 2017 هفته‌ی پیش انجام شد و درحالی‌که خودروها ثابت کردند بسیار سریع‌تر از سال قبل عمل می‌کنند اما همه‌چیز به خصوص برای تیم مک لارن خیلی خوب نبود.

F1 Winter Testing In Barcelona - Day Four

از زمانی که این تیم بریتانیایی در سال 2015 به استفاده از پیشرانه‌های هوندا روی آورده، خودروهای مک لارن با مشکلاتی دست‌به‌گریبان بوده‌اند و علیرغم اینکه تأمین کننده‌ی پیشرانه‌ی ژاپنی ادعا می‌کند برای فصل 2017 پیشرانه‌ها را بازطراحی کرده اما بازهم در طول تست‌ها مشکلات زیادی به چشم می‌خورد.

fb_r

تیم مک لارن در اسپانیا و در 4 روز تست پیش فصل از 5 پیشرانه‌ی هوندا استفاده کرده است. به عنوان یادآوری باید گفت تیم‌ها می‌توانند تنها از 4 پیشرانه برای کل فصل و قبل از دریافت پنالتی‌ها استفاده کنند.

177796

تنها پس از طی یک دور در روز اول تست‌ها، مشکل تانک روغن باعث تغییر پیشرانه شد. در روز دوم مک لارن MCL32 در حال استفاده از سومین پیشرانه بود اما پس از 29 دور آن هم با مشکل مواجه شد. همین امر منجر به استفاده از چهارمین و پنجمین پیشرانه برای دو روز آخر تست گردید.

mclaren2

yusukehasegawa

در این مرحله ما باید به مشکلات زیادی غلبه کنیم؛ بنابراین گاهی اوقات ما نیاز داریم تا بحث‌وجدل کرده و یا اینکه بحث‌های سازنده‌ای داشته باشیم؛ اما من فکر می‌کنم که در حال انجام کار بسیار خوبی بوده و همکاری و ارتباط بسیار خوبی داریم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *