ردبول ریسینگ مرسدس را به چالش خواهد کشید

ردبول ریسینگ مرسدس را به چالش خواهد کشید

راننده‌ی اسبق فرمول 1 و قهرمان مسابقات WEC سال 2015 مارک وبر معتقد است تیم ردبول ریسینگ در فصل پیش روی مسابقات فرمول 1 مرسدس را پشت سر خواهد گذاشت.

rbr-2017-2

این راننده‌ی باتجربه در خلال مصاحبه با موتورینگ گفته که تغییرات کامل قوانین برای مسابقات سال 2017 باعث عوض کردن اوضاع خواهد شد و به ردبول این شانس را خواهد داد تا بالاتر از مرسدسی که قرار بگیرد که در سه سال گذشته حکمران بی‌چون‌وچرای فرمول 1 بوده است.

ریکاردو در کنار مارک وبر
ریکاردو در کنار مارک وبر

فکر می‌کنم ردبول زمستان بسیار خوبی داشته و بسیار قوی هستند. این موضوع واقعاً به کنار آمدن بهتر افراد با قوانین جدید بستگی دارد و اصولاً آدریان نیووی در این بحث بسیار خوب است.

مرسدس راننده‌ی قهرمان خود را از دست داده بنابراین شما شانس بزرگی برای استفاده از منابع برای برنامه‌ریزی زودتر از دیگر افراد داشته‌اید. ردبول پیشرانه‌ی بسیار خوبی دارد و این نقطه قوت اصلی آن‌هاست.

از نظر عملیاتی ردبول بهترین تیم سال گذشته بوده است. از نظر قابلیت اطمینان آن‌ها بهترین تیم بودند. مرسدس هنوز با برخی چالش‌های فنی مواجه است؛ بنابراین ردبول در زمینه‌ای که مرسدس می‌لنگد بسیار خوب عمل می‌کند.

rbr-2017-1

به منظور جذاب‌تر شدن مسابقات فرمول، فصل 2017 شاهد برخی از تغییرات قوانین خواهد بود. قابل‌توجه‌ترین تغییر اینکه خودروها از لاستیک‌های پهن‌تر استفاده خواهند کرد و داون فورس بیشتری نسبت به سه سال اخیر خواهند داشت. این امید وجود دارد که زمان طی یک دور پیست 3 ثانیه کاهش یابد و وبر معتقد است ردبول همیشه شاسی استثنایی‌ای داشته که می‌تواند بهترین داون فورس را تولید کند.

rbr-2017

فصل جدید مسابقات فرمول 1 در بیست و ششم مارس 2017 و در ملبورن آغاز خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *