رندرهایی از نسل جدید آئودی A8 پرچم‌دار

رندرهایی از نسل جدید آئودی A8 پرچم‌دار

فاصله‌ی چندانی با زمان بازنشسته شدن نسل فعلی آئودی A8 هفت‌ساله و پدیدار شدن نسل جدید این خودرو نداریم. اواخر امسال این اتفاق خواهد افتد و به احتمال زیاد رونمایی این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه سپتامبر خواهد بود اگرچه که ممکن است تصاویر این خودرو زودتر در اینترنت پخش شود.

2018-audi-a8-render

با توجه به تصاویر جاسوسی اخیر و پروتوتایپی که پوشش‌های زیادی داشته، OmniAuto.it تصمیم گرفته تا پوشش‌های این خودرو را به‌صورت دیجیتالی برداشته و نسل بعدی آئودی A8 را در فرمی واقعی و البته به‌صورت رندر نشان دهد.

جدای از پرچم‌دار بودن A8، نسل جدید این خودرو اولین مدلی خواهد بود که تماماً توسط Marc Lichte و تیمش طراحی شده است. یکی از برجسته‌ترین خودروهای طراحی شده توسط او که تحسین‌های زیادی را برانگیخته کانسپت پرولوگ است.

Audi Prologue Concept
Audi Prologue Concept
Audi Prologue Avant concept
Audi Prologue Avant concept
Audi Prologue Avant concept
Audi Prologue Avant concept

2018-audi-a8-spy-photo

ارائه‌ی نسخه‌ی پلاگین هیبرید A8 جدید از دیگر برنامه‌های آئودی بوده و جای تعجبی نخواهد بود اگر ببینیم قوای محرکه‌ی SQ7 نیز در مدل A8 دیزلی دیده شود. به عنوان یادآوری باید گفت SQ7 و بنتلی بنتایگا از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری TDI و کمپرسور الکتریکی استفاده می‌کنند. قدرت این پیشرانه 429 اسب بخار و گشتاور آن 900 نیوتون متر است.

2018-audi-a8-spy-photo5

2018-audi-a8-spy-photo4

2018-audi-a8-spy-photo3

2018-audi-a8-spy-2

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *