معرفی نسل جدید لکسس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017

معرفی نسل جدید لکسس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017

اولین تصویر رسمی از پرچم‌دار جدید لکسس منتشر شد. LS به جنگ رقبایی چون ب‌ام‌و سری 7 و مرسدس بنز S کلاس خواهد رفت.
نسل جدید لکسس LS در ماه ژانویه‌ی سال آینده و در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 معرفی خواهد شد. کمپانی این اخبار را تأیید نموده است.

Lexus LS400
Lexus LS400

new-lexus-ls-spied-01

پیش‌ازاین تصاویر جاسوسی LS در رسانه‌ها و در خلال تست‌ها منتشر شده بود اما هم‌اکنون خود کمپانی به‌طور رسمی اعلام کرده که چند هفته‌ی دیگر این خودرو رونمایی خواهد شد. لکسس می‌گوید که این خودرو دارای تکنولوژی رؤیایی خواهد بود. نسل جدید LS روی پلتفرم کشیده شده‌ی جدید GL-A که زیرساخت مدل جدید LC 500h نیز است ساخته می‌شود.

علاوه بر تصاویر جاسوسی گرفته شده لکسس به تازگی تصویری از خودروی جدید را منتشر کرده است.

teaser-image-v12_final

این تصویر قطعات اصلی خودرو مثل سیستم تعلیق و قوای محرکه را نشان می‌دهد و البته تصویری محو از نمای جلوی خودرو نیز هست. به نظر می‌رسد که طراحی این خودرو از LC الهام گرفته و در آن جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل بزرگ به همراه سپرهای تیز و رینگ‌های آلیاژی بزرگ به چشم می‌خورند.

همچنین فاصله‌ی بین تصاویر جاسوسی به این معنی است که پیچ‌وتاب قابل‌توجه در خط شانه‌ی خودرو وجود دارد. در مدل تولیدی این خط به تندی و شدت خط بکار رفته در کانسپت LF-FC رونمایی شده در نمایشگاه توکیوی 2015 نخواهد بود.

لکسس LS فعلی در مقایسه با برادران کوچک‌تر تازه‌ی خود همچون GS و IS کمی قدیمی به نظر می‌رسد بنابراین مدل جایگزین با توجه به زبان طراحی لکسوس نمای مدرن‌تری خواهد داشت.

Lexus LS 600h L
Lexus LS 600h L

به همین منظور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جدیدترین تکنولوژی رانندگی خودکار و تکنولوژی‌های کمک راننده در نسل جدید لکسس LS معرفی شود. همچنین باید منتظر بهبود کارایی و راندمان این خودرو نیز باشیم. لکسس ادعا می‌کند پلتفرم جدید این خودرو تجربه‌ی رانندگی دینامیک‌تری را ارائه خواهد کرد.

اوایل امسال لکسس اعلام کرد برنامه‌هایی برای عرضه‌ی خودروی لوکس سلول سوختی تا پیش از سال 2020 دارد.

Lexus LS Artist Rendering
Lexus LS Artist Rendering

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *