حضور سوپرکار الکتریکی Elextra در ژنو

حضور سوپرکار الکتریکی Elextra در ژنو

از زمانی که ایلان ماسک کمپانی تسلا را تأسیس کرده افراد زیادی خواسته‌اند پا در کفش او کنند و جدیدترین این کمپانی‌ها به طراح سوئیسی رابرت پالم و کارآفرین دانمکاری پاول سول تعلق دارد.

elextra-supercar-electric-geneva-2017-2

این افراد مؤسس کمپانی Elextra هستند، شرکتی که آماده‌ی رونمایی از اولین سوپرکار چهار درب و چهارنفره‌ی خود در نمایشگاه خودروی ژنو می‌شود.

این خودرو به خاطر داشتن قوای محرکه‌ی الکتریکی که البته جزئیاتی از منتشر نشده می‌تواند در 2.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد! رقیب این خودرو تسلا مدل S P100D است که طبق اخبار منتشر شده عملکرد بسیار مشابهی دارد.

elextra-supercar-electric-geneva-2017-1

از دیگر جزئیات این خودرو که آلایندگی صفر دارد می‌توان به طراحی آن در سوئیس و ساخت آن با دست در نزدیکی اشتوتگارت آلمان اشاره کرد. این خودرو بنا به گفته‌ی کمپانی توسط یکی از بهترین کارخانه‌های ساخت خودرو که سفارش‌های تولید محدود را می‌پذیرد ساخته خواهد شد.

elextra-supercar-electric-geneva-2017-3

انتظار نمی‌رود بیشتر از 100 دستگاه از اولین خودروی این شرکت تولید شود و کمپانی در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذار است. خب ببینیم طراح خودرو دراین‌باره چه می‌گوید:

ایده‌ی پشت سر این خودرو ترکیب خطوط به یادآورنده بهترین سوپرکارهای ایتالیایی گذشته با طراحی مدرن و زیبای امروزی و همچنین پیشرفته‌ترین تکنولوژی است.

Elextra به احتمال زیاد جزئیات بیشتری از خودرو را منتشر نخواهد کرد اما در چند هفته‌ی دیگر شاهد رونمایی از آن در نمایشگاه ژنو خواهیم بود بنابراین آن زمان می‌توانیم جزئیات بیشتری از این سوپرکار را بدانیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *