مشخصات رسمی جانشین مک لارن 650S

مشخصات رسمی جانشین مک لارن 650S

نسل دوم مدل سوپر سری (Super Series) مک لارن از پیشرانه‌ی 8 سیلندر توئین توربوی جدیدی بهره خواهد برد و البته مسافت 400 متر را در حدود 10 ثانیه طی خواهد کرد.

mclaren-2nd-sportsseries-tease-1

سوپرسری کاملاً جدید مک لارن به‌صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس رونمایی خواهد شد و از نظر عملکردی مرز بین سوپرکارها و هایپرکارها را محو خواهد کرد.

mclaren-super-series-tease

تنها 7.8 ثانیه طول خواهد کشید تا این خودرو از سکون به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد و البته مسافت 400 متر را در 10.3 ثانیه طی خواهد کرد.

Haydn Baker مدیر ارشد مدل سری سوپر مک لارن می‌گوید:

پیشرانه‌ی 4 لیتری M840T جدید شرکت ما نمونه‌ای برجسته بوده و البته سوپرکار استثنایی ما می‌تواند در 10.3 ثانیه مسافت 400 متر را طی کند. قدرت، گشتاور و پاسخ پدال گاز این خودرو در مقایسه با نسل اول سوپرسری به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته و البته مصرف سوخت و آلایندگی آن نیز با ارتقای چشمگیری همراه شده است.

در مقایسه با نسل قبلی، نسخه‌ی جدید از توربوشارژرهای توئین اسکرول با سرعت چرخش بالاتر استفاده می‌کند و همین امر باعث کاهش تأخیر توربو و افزایش پاسخ پدال گاز می‌شود.

720s mclaren

با توجه به استفاده از پیشرانه‌ی جدید تلاش شده تا صدای پیشرانه به دقت بالانس شود و البته خریداران خواهند توانست اگزوز اسپورت سفارشی را نیز خریداری نمایند.

McLaren 650S
McLaren 650S

منبع: carscoops

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *