حضور رنو آلاسکان در ژنو، یک مرسدس X کلاس کم زرق‌وبرق‌تر

حضور رنو آلاسکان در ژنو، یک مرسدس X کلاس کم زرق‌وبرق‌تر

رنو چندی پیش با معرفی پیکاپ آلاسکان سبد محصولات خود را گسترش داد. این خودرو که اولین پیکاپ یک تن اروپایی رنو محسوب می‌شود، در حال حاضر در آمریکای جنوبی به فروش می‌رسد و در خود بازار اروپا نیز تا پایان امسال عرضه خواهد شد. آلاسکان عضوی فرانسوی از گروه سه‌نفرهٔ پیکاپ‌های توسعه‌یافته توسط اتحاد رنو-نیسان و دایملر است. دو وانت دیگر که روی پلت فرمی یکسان با آلاسکان ساخته می‌شوند نیسان ناوارا و مرسدس بنز X کلاس هستند. هرچند آلاسکان پیکاپی جهانی است اما رسماً در ایالات‌متحده عرضه نمی‌شود.

2017-renault-alaskan-live-in-geneva

renault-alaskan2

renault-alaskan3

renault-alaskan

2017-renault-alaskan-live-in-geneva2

2017-renault-alaskan-live-in-geneva4

2017-renault-alaskan-live-in-geneva5

در اروپا، رنو وانت جدید خود را با یک پیشرانهٔ 2.3 لیتری بای‌توربو dCi دیزل عرضه می‌کند که در دو سطح قدرت مختلف 160 و 190 اسب بخار قابل انتخاب است. نیروی این موتور نیز توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ اتوماتیک به محور عقب یا هر دو محور انتقال پیدا می‌کند. اگر خواهان مدل چهارچرخ محرک باشید، یک قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی را هم دریافت خواهید کرد درحالی‌که برای کسانی که از آلاسکان بیشتر استفاده‌های آفرود می‌کنند یک قفل دیفرانسیل مکانیکی هم قابل سفارش است.

2017-renault-alaskan-live-in-geneva8

2017-renault-alaskan-live-in-geneva9

2017-renault-alaskan-live-in-geneva11

2017-renault-alaskan-live-in-geneva12

اما کسانی که از این پیکاپ به‌عنوان خودروی روزانه استفاده می‌کنند نیز می‌توانند با پرداخت مبالغ بیشتر، آن‌را به ویژگی‌ها و تجهیزات جذابی مجهز کنند. این تجهیزات شامل گرم‌کن صندلی‌های جلو، کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای، دوربین 360 درجه و نمایشگر هفت اینچی با ناوبری می‌شود.

2017-renault-alaskan-live-in-geneva3

2017-renault-alaskan-live-in-geneva6

2017-renault-alaskan-live-in-geneva7

پوشش کامل جدیدترین خبرها و رویدادهای نمایشگاه خودروی ژنو 2017 در پدال. همراه شما خواهیم بود…

geneva-motor-show-2017

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *