لوگان MCV استپ‌وی، جذاب‌ترین محصول داچیا در ژنو

لوگان MCV استپ‌وی، جذاب‌ترین محصول داچیا در ژنو

بازوی اقتصادی رنو یعنی داچیا چندی پیش نسخهٔ استپ‌وی از استیشن ارزان‌قیمت لوگان MCV را معرفی کرد که به خانوادهٔ محصولات استپ‌وی این شرکت شامل ساندرو، لاجی و دوکر اضافه شد. حال این کراس استیشن برای اولین بار در نمایشگاه ژنو به نمایش عمومی درآمده است. در لوگان MCV استپ‌وی مانند دیگر اعضای این خانواده پوشش‌های پلاستیکی مشکی‌رنگی به سپرها، اطراف گلگیرها و رکاب خودرو اضافه شده و محافظ‌هایی نقره‌ای‌رنگی هم در قسمت زیرین سپرها نصب شده است که نمایی کراس‌اوور مانند به آن بخشیده است.

dacia-logan-mcv-stepway

اما بزرگ‌ترین تغییر در این خودرو افزایش ارتفاع تعلیق به میزان 5 سانتیمتر است که فاصلهٔ کلی خودرو از سطح زمین را به 17.4 سانتیمتر رسانده است. این افزایش ارتفاع موجب می‌شود که بتوان با این استیشن در جاده‌های سخت‌تری حرکت کرد اما باید به یاد داشت که لوگان MCV استپ‌وی خودرویی ارزان‌قیمت است و بنابراین هنوز هم به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود.

dacia-logan-mcv-stepway2

داچیا همچنین برای بخشیدن چهره‌ای کراس مانند به این خودرو از جلوپنجرهٔ جدیدی مشابه جلوپنجرهٔ کراس‌اوور داستر در آن استفاده کرده است؛ بعلاوه ازآنجایی‌که تغییرات نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان بر روی مدل MCV هم اعمال شده است، در نمونۀ استپ‌وی نیز شاهد چراغ‌های روشنایی در روز LED و چراغ‌های عقب دودی هستیم. رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی جدید هم پایان پخش تغییرات خارجی این استیشن اقتصادی هستند درحالی‌که در داخل آن نیز صندوق بار بسیار بزرگی به حجم 573 لیتر همراه با غربیلک فرمان چهارپرهٔ گرفته شده از نسخهٔ معمولی و تودوزی پارچه متعلق به ساندرو استپ‌وی ارائه شده است.

dacia-logan-mcv-stepway8

dacia-logan-mcv-stepway10

dacia-logan-mcv-stepway9

dacia-logan-mcv-stepway7

dacia-logan-mcv-stepway3

اما در زیر کاپوت لوگان MCV استپ‌وی هیچ تغییری صورت نگرفته است و بنابراین خریداران می‌توانند آن‌را با یک موتور 900 سی‌سی سه سیلندر توربو سفارش دهند که 90 اسب بخار قدرت خود را توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی استاندارد یا یک نمونهٔ پنج سرعتهٔ AMT آپشنال به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد؛ اما خریدارانی که به مصرف سوخت اهمیت بیشتری می‌دهند می‌توانند پیشرانۀ دیزلی dCi 90 را سفارش دهند که مصرف سوختی بسیار عالی دارد؛ علاوه بر این‌ها، داچیا در بعضی از بازارها لوگان MCV استپ‌وی را با پیشرانهٔ LPG یا گاز مایع نیز عرضه می‌کند.

dacia-logan-mcv-stepway6

عضو جدید سبد محصولات داچیا به‌زودی راهی نمایندگی‌های فروش این شرکت خواهد شد و بدیهی است که به دلیل برخورداری از تجهیزات اضافه، قیمت بیشتری از لوگان MCV معمولی خواهد داشت.

dacia-logan-mcv-stepway4

پوشش کامل جدیدترین خبرها و رویدادهای نمایشگاه خودروی ژنو 2017 در پدال. همراه شما خواهیم بود…

geneva-motor-show-2017

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *